Strona 1 z 3

regulator napiecia

Post: 27 marca 2009, 22:50
autor: sisi1623
koledzy chyba znow poszedl mi regulator napiecia. probujac odpalic zaczely mi gasnac kontrolki na zegarach. sprawdzajac czy jest ladowanie na aku wyszlo ze nie ma. odpielem kostke od rgulatora i sprawdzam czy jest na alternatorze i jest napiecie na 3 fazach takie samo czyli alternator dobry. wyczyscilem kostki miedzy aku a regler i sprawdzam napieci i JEST ale za male bo zaledwie 12,8 na wolnych obrotach a na 5 tys przy WYLACZONYCH swiatlach jest 13,3 v. moze tak bylo ze nie laczyly przewody i bateria padla lekko. moze wina jest akumulatora ze nie jest na tyle silny. ale wciaz on ma 12,8 v. tak czy inaczej ja sadze ze znow wina regulatora bo za male napiecie daje. i podczas jazdy odczuwam ze inaczej silnik pracuje taki zamulony jest przy dodaniu gazu nie ma takiego kopa tylko tak wolniej zbiera sie. co sadzicie koledzy co jest

Post: 27 marca 2009, 23:34
autor: goOly19
ja tyle wiem ze sisi zbytnio nie CENZURA jak moto nie bedzie cykac jak powinno :D :D

regler

Post: 28 marca 2009, 01:11
autor: sisi1623
narazie wazniejsze sa sprawy niz bzykanie. jutro sprawdze wszystkie polaczenia miedzy alter a reg i aku. jak bedzie wina regulatora to naprawie bryke i sprzedam i kupie cosbie r1. bo mam juz dosyc dokladania po 500 zl za czesc do hondy. za droga ta milosc jest.

Post: 28 marca 2009, 09:08
autor: laguśRR06
musiałbys sie przeprowadzić z tą R1 na wioske :P

Post: 28 marca 2009, 09:17
autor: accordaccordacc
Czemu na wioske???Wioska to jakiś odłam??

Post: 28 marca 2009, 09:28
autor: Piotrek
laguśRR06 pisze:musiałbys sie przeprowadzić z tą R1 na wioske :P


Co????? Jakos Cie nie czaje....
Co do R1 jako nastepce Fajera, to tez jej nie wykluczam. I g****o mnie ochodzi, ze ktos mnie wezmie za dresa-opetanca. Oby sie nie psula i mi sie podobala.



sisi no pozostal ci juz wlasciwie jeden podejrzany, regulator. Jescze ciekawostka. Slyszalem, ze Hondy ktore mialy przewrotke na altka lubia wlasnie palic regulatory. Slyszeliscie cos o tym czy jakies to jakies mity?

Post: 28 marca 2009, 10:52
autor: laguśRR06
chyba sie na żartach nieznacie 8)

Post: 28 marca 2009, 10:59
autor: RosA
to ze masz jakies napiecie na fazach od alternatora to nic nie znaczy, bo jak jest jakies uzwojenie przepalone i ma przebicie na mase to bedzie gubic prąd. Ja tam obstawiam alternator tak jak to bylo u mnie

Post: 28 marca 2009, 13:29
autor: cziken929
Alt jest słabą stroną 1000RR i faktycznie trzeba zbadać rezystancję między fazami i zwarcie na masę. 1000RR jest obecnie tak samo lampasiarski jak R1 z tym, że erłan jest stworzony do gumy i mistrzowski w zakrętach

Post: 28 marca 2009, 13:55
autor: RosA
nie chce podważac zadnia czikena natomias uważam ze pomiar rezystancji nie mam sensu poniewaz jest ona tak mala ze pewnie dokladnosc zwyklych multimetrow jest wieksza. Próba zwarcia powinna dać odp.

Post: 28 marca 2009, 18:48
autor: laguśRR06
<cziken> czyli 929 to nie lampasiarstwo????

regler

Post: 28 marca 2009, 19:08
autor: sisi1623
dzis chcialem odpalic motocykl i nie mogl przekrecic silnik. sprawdzilem czy jest rozladowany i wyszlo mi ze za 12,6 v. zamowilem dzis nowy aku w sklepie i w poniedzialem bede wiedzial wiecej cos na ten temat.
koledzy szukam allegro alternatora i regulatora napiecie( tak przy okazji) sa ale wszystkie z roku 2006-7. i mam pytanie czy alternator i regulator napiecia bedzie pasowal do mojego modelu 2005???