Dzisiaj jest 05 sierpnia 2020, 18:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

temepratura

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2013, 16:06

Wydaje mi się, że jakby termostat się nie otwierał to nawet przy normalnej jeździe grzałby się w opór. Jak śmigam poza miastem to temperaturę mam jakoś trochę ponad 80 stopni jak dobrze pamiętam. Dopiero jak kilkanaście minut postoje w miejscu albo przeciskam się przez korki i co chwila stoję na światłach to grzeje się do ponad 110, a w korku max 120... wentylator schładza do 90 paru stopni, jest parę minut spokoju i potem z powrotem temperatura idzie tak wysoko.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 04 kwietnia 2013, 16:19

Kubcyś pisze:Wydaje mi się, że jakby termostat się nie otwierał to nawet przy normalnej jeździe grzałby się w opór. Jak śmigam poza miastem to temperaturę mam jakoś trochę ponad 80 stopni jak dobrze pamiętam. Dopiero jak kilkanaście minut postoje w miejscu albo przeciskam się przez korki i co chwila stoję na światłach to grzeje się do ponad 110, a w korku max 120... wentylator schładza do 90 paru stopni, jest parę minut spokoju i potem z powrotem temperatura idzie tak wysoko.


no to musi być jakaś przyczyna :/ miałem tak w sc28 i był to termostat ;) nie ma tak dużo roboty przy tym :one: a sprawdzić warto :D
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 163
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 04 kwietnia 2013, 18:29

A plynu w chlodnicy nie masz za malo,moze banalne pytanie ale...

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 05 kwietnia 2013, 19:07

a-tomek, niby płynu miałem na minimum w wyrównawczym, dolałem trochę żeby złapał stan i po tym jakby trochę mniejsze temperatury łapie. Dzisiaj było max 107-108 stopni, po około 15-20 minutach chodzenia na wolnych obrotach.

Żeby już wiele nie tłumaczyć o co mi chodzi to nagrałem filmik.
Wcześniej moto chodziło z 15 minut, zgasiłem żeby ostygło do 90 paru stopni, odpaliłem z powrotem i nagrałem filmik (temp. na dworze około +4 stopnie): http://www.youtube.com/watch?v=4Mp20qBMYLE

Co o tym sądzicie? Dziwi mnie tylko, że wentylator przestaje pracować jak zbije do około 100 stopni, nie powinien dłużej chłodzić?

Płyn w chłodnicy wymienię na nowy w przyszłym tygodniu dopiero...

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 kwietnia 2013, 19:13

Kubcyś pisze:a-tomek, niby płynu miałem na minimum w wyrównawczym, dolałem trochę żeby złapał stan i po tym jakby trochę mniejsze temperatury łapie. Dzisiaj było max 107-108 stopni, po około 15-20 minutach chodzenia na wolnych obrotach.

Żeby już wiele nie tłumaczyć o co mi chodzi to nagrałem filmik.
Wcześniej moto chodziło z 15 minut, zgasiłem żeby ostygło do 90 paru stopni, odpaliłem z powrotem i nagrałem filmik (temp. na dworze około +4 stopnie): http://www.youtube.com/watch?v=4Mp20qBMYLE

Co o tym sądzicie? Dziwi mnie tylko, że wentylator przestaje pracować jak zbije do około 100 stopni, nie powinien dłużej chłodzić?

Płyn w chłodnicy wymienię na nowy w przyszłym tygodniu dopiero...


na moje jeszcze coś nie tak jest z tym szybkim łapaniem temperatury i z tym zbijaniem jej :/
wymienisz na dobry płyn chłodniczy i powinno być już ok
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 05 kwietnia 2013, 19:20

wiertło, mam nadzieję, że po wymianie płynu na nowy, temperatury wrócą już do normy. Zaleje jej Motula Motocool i sprawdzę wtedy czy się będzie grzała. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 498
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 05 kwietnia 2013, 19:40

Kubcyś, ty tam może wode miałeś :) albo od nowego nie był wymieniany bo jakoś szybko ta temp wzrasta

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 kwietnia 2013, 19:40

Kubcyś pisze:wiertło, mam nadzieję, że po wymianie płynu na nowy, temperatury wrócą już do normy. Zaleje jej Motula Motocool i sprawdzę wtedy czy się będzie grzała. :)


też mam nadzieję że wróci do normy po wyminie płynu ;)
zdaj relacje po wymianie jak się zachowuje :D
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 05 kwietnia 2013, 19:49

Czarny, tak jak pisałem wcześniej, nie mam zielonego pojęcia kiedy był wymieniany. Jest opcja, że poprzedni właściciel w ogóle go nie wymieniał, a on ją miał dwa sezony, więc to będzie już minimum 3 sezon tego płynu.

wiertło, jak tylko wymienię to dam znać czy pomogło. :D

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 kwietnia 2013, 19:54

Kubcyś pisze:Czarny, tak jak pisałem wcześniej, nie mam zielonego pojęcia kiedy był wymieniany. Jest opcja, że poprzedni właściciel w ogóle go nie wymieniał, a on ją miał dwa sezony, więc to będzie już minimum 3 sezon tego płynu.


jak tak piszesz i na starym miałeś takie temperatury wlałeś troszkę świeżego i są widoczne zmiany to może być przyczyna tylko w płynie że już pora na wymianę :D

Kubcyś pisze:wiertło, jak tylko wymienię to dam znać czy pomogło.


będę czekał :530:
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 24 marca 2013, 16:54
Lokalizacja: Poznań
Motocykl:

Post » 05 kwietnia 2013, 20:07

Mam identycznie jak Kubcyś, z tym że w mojej 929 sc44 po normalnej jeździe i w korku (np. dzisiaj bylem robić rundę) to sięgało 106 gdzie załącza się wentylator i schłodzi do 100 gdzie się wyłącza. Jest po wymianie płynu na właśnie taki jak piszę Kubcyś, Motul motocool. Niby termostat był wymieniany mam paragon od poprzedniego właściciela ale jakiej marki czy odpowiedni to nie wiem. Ciekawostka jest to ze jadąc trasę 300 i 300 całkiem nie dawno (temp. okolo 3'c) to pokazywało 80 no moze 81' gdzie w 1 stronę ekonomicznie a w druga pałując do 3-4 biegu do 200km/h nie wiem co robić.

jak chcesz to też mogę nagrać filmik ale to już jutro bo ciemno ;]

Awatar użytkownika
 
Posty: 163
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 05 kwietnia 2013, 20:32

witam
kubcys u mnie w sc59 jest tak samo.mam wersje angielska a tam nie wiem jak z chlodnicami ale wentylatory sa dwa male zamiast jeden duzy drugi maly ,w gorace dni wogole jak zlapie 106 to nie zbije nic dlatego zrobilem wlacznik drugiego wentylatora w korku zawsze jest zalaczony,a plyn wymienialem na oryginalny ,zastanawiam sie nad wymiana na inny plyn tylko nie wiem czy cos da

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości