Dzisiaj jest 26 lutego 2021, 23:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

temepratura

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 05 kwietnia 2013, 21:23

wardakus, w 929 to chyba normalny zakres temperatur, aczkolwiek nie wiem czy mi 929 nie zbijała temperatury wiatrakiem do poniżej 100 stopni.

a-tomek, moja SC57 też jest z UK. Tylko, że u mnie jest jeden wiatrak.

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 06 kwietnia 2013, 10:36

Kubcyś jak zrobisz wymianę płynu to upewnij się że jest dobrze odpowietrzony układ bo będziesz miał to samo. Najlepiej zrób wszystko jak w serwisówce podają.

Szukałem kiedyś różnych info na temat grzania sc57b bo miałem podobny problem i niestety okazuje się że te motory nie lubią stać w korkach :) temperatury 108-110 to norma. Co do twojego filmiku to u mnie było dokładnie tak samo. Tylko nie złapałem nigdy 120 stopni wiec zrób tak jak ci radzą zmieni płyn i powinno być ok, tzn nie powinien łapać aż 120 stopni ale 110 w ciepłe dni, korek i wentylator włączony cały czas to raczej norma.

Awatar użytkownika
 
Posty: 432
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 06 kwietnia 2013, 12:38

Ja latem w upalne dni jak zjadę do miasta, to na skrzyżowaniach/korkach łapie do 110-112 nawet. Wiatrak opornie to zbija. Rok temu jechalismy na paradzie przy 5 stopniach, to miałem 104, kumpel obok identyczną 1000rr to samo. Mój magik mówił ze to normalne temperatury dla tych motocykli. Podczas jazdy latem 84-87. Z tego co wiem silnik benzynowy najoptymalniejszą temperature do jazdy ma własnie około 90 (najmniej pali itd).

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 kwietnia 2013, 14:37

Ja dziś latałem 4 stopnie w trasie 78 a w korkach 105

[ Dodano: Sob Kwi 06, 2013 2:38 pm ]
Latem nigdy nie miałem 110 stopni max 106 :/
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 432
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 06 kwietnia 2013, 15:26

Ja nie widzę w tym problemu 110 czy 106, powaga. Martwiłbym się gdyby fakt dochodziło do 120. W serwisówce pisze, że ostrzeżenie zacznie mrygać powyżej 122 stopni, takze 112 110 napewno nie jest powodem do paniki wg mnie. Jeśli się mylę, to poprawcie mnie. Czytałem na forach zagranicznych i tez chłopaki mieli nawet większe temp, podobno XX też lubi grzać. Przy 4 stopniach to tez tak 78-79 miewałem.

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 kwietnia 2013, 15:41

stashekcn pisze:Ja nie widzę w tym problemu 110 czy 106, powaga. Martwiłbym się gdyby fakt dochodziło do 120. W serwisówce pisze, że ostrzeżenie zacznie mrygać powyżej 122 stopni, takze 112 110 napewno nie jest powodem do paniki wg mnie. Jeśli się mylę, to poprawcie mnie. Czytałem na forach zagranicznych i tez chłopaki mieli nawet większe temp, podobno XX też lubi grzać. Przy 4 stopniach to tez tak 78-79 miewałem.


jestem za te 110 jest nie problem jeszcze ale gorzej jest już 120 bo można piec przegrzać co może mieć później fatalne skutki a szkoda zdrowego pieca :/
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 432
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 06 kwietnia 2013, 15:55

BTW. To fajnie masz wiertło że sobie polatałeś. U mnie jeszcze śnieg na drodze i syf... :/
Co do tematu, to ważne jest w jakiej proporcji rozrobiony jest koncentrat... Też coś o tym jest w serwisówce. Moje pytanie jest takie, jaka jest różnica między Motul Motocool exper a factory line? Jedynie co to temp zamarznięcia i wrzenia, coś jeszcze?

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 kwietnia 2013, 16:02

stashekcn pisze:Motul Motocool exper a factory line? Jedynie co to temp zamarznięcia i wrzenia, coś jeszcze?


factory line Organiczny, gotowy do użycia płyn chłodzący. Zapewnia wyjątkową ochronę nowoczesnych silników aluminiowych i ze stopami magnezu, do -35°C.
Motocool exper
Gotowy do użycia płyn chłodzący, chroni przed zamarzaniem do temp. -30°C.

ten pierwszy chyba lepiej wypada tylko cena zaporowa :/
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 432
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 06 kwietnia 2013, 17:05

No i wrzenia 133 dla Experta i 136 dla FL. Coś poza tym? Troszkę duża jak dla mnie różnica za te parę stopni...

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 kwietnia 2013, 17:08

stashekcn pisze:No i wrzenia 133 dla Experta i 136 dla FL. Coś poza tym? Troszkę duża jak dla mnie różnica za te parę stopni...


no i to bardzo duża i chyba jeśli zakupi się Experta w zupełności wystarczy ;)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2013, 23:08

A więc zdaje relacje :)

Świeżutki Motocool zalany, dzisiaj trochę po mieście pośmigałem i ani razu mi nie przekroczyła 100 stopni :) Myślę, że już powinno być dobrze. :dance:

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 16 kwietnia 2013, 23:31

Kubcyś pisze:A więc zdaje relacje :)

Świeżutki Motocool zalany, dzisiaj trochę po mieście pośmigałem i ani razu mi nie przekroczyła 100 stopni :) Myślę, że już powinno być dobrze. :dance:


I tak powinno być :clap:
Po prostu stary płyn był już do bani nie miał swoich właściwości ;)
Teraz na przyszłość będziesz wiedział hihi:
Oddam nerkę za cbr :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości