Strona 6 z 8
:
26 czerwca 2013, 01:02
autor: kamilnumero10
Aras, Na początku radziłbym Tobie sprawdzić czy nie masz zapowietrzonego układu chłodzenia. Wystarczy zdjąć korek koło chłodnicy i powinien tam być płyn, sprawdź na zimnym silniku. Jeśli nie jest zapowietrzone to proponuję wymianę płynu na nowy.
:
26 czerwca 2013, 01:32
autor: Adam1000rr
Witam Przylaczając się do tematu u mnie temperatura przy jeździe oscylującej około 120 - 130 to 82, 83℃ W korku szybko pnie w górę i przy 103℃ zalacza się wentyl. Jak temperatura zostanie zbita do 99 wiatrak staje Moto mam od 5 tyg. i najwięcej ile widziałem to 105℃ Z tym że Irlandia to niezbyt gorący kraj, co pewnie sprzyja sprzetowi Kumpel ma '07 bladego i zachowanie jego moto jest identyczne W sumie to nawet nie zwracałem uwagi ile on ma wiatraków bo sprzętem śmiga od 3 tygodni Wiem że u mnie jest sporo syfu między żeberkami chłodnicy Jesienią będę chciał ją zdemontować, poczyścić i usunąć starą, oryginalną farbę bo od cholery pęcherzy utlenionego aluminium pod farbą Wcześniej w 600F4 było to samo Zobaczymy Być może poprawi się wydajność chłodzenia po takichm zabiegu...
:
26 czerwca 2013, 10:03
autor: lysy1000rr
Adam1000rr pisze:Witam Przylaczając się do tematu u mnie temperatura przy jeździe oscylującej około 120 - 130 to 82, 83℃ W korku szybko pnie w górę i przy 103℃ zalacza się wentyl. Jak temperatura zostanie zbita do 99 wiatrak staje Moto mam od 5 tyg. i najwięcej ile widziałem to 105℃ Z tym że Irlandia to niezbyt gorący kraj, co pewnie sprzyja sprzetowi Kumpel ma '07 bladego i zachowanie jego moto jest identyczne W sumie to nawet nie zwracałem uwagi ile on ma wiatraków bo sprzętem śmiga od 3 tygodni Wiem że u mnie jest sporo syfu między żeberkami chłodnicy Jesienią będę chciał ją zdemontować, poczyścić i usunąć starą, oryginalną farbę bo od cholery pęcherzy utlenionego aluminium pod farbą Wcześniej w 600F4 było to samo Zobaczymy Być może poprawi się wydajność chłodzenia po takichm zabiegu...
Kolego mam 1000rr od nowości z USA mam przejechane 23tys km i temperatura płynu od poczatku po zatrzymaniu np na swiatłach skacze do 106 stopni więc czyszczenie chłodnicy raczej ci nie pomoże
:
26 czerwca 2013, 11:44
autor: Adam1000rr
...ale z pewnością także i nie zaszkodzi...
:
26 czerwca 2013, 11:46
autor: wiertło
lysy1000rr pisze:Adam1000rr pisze:Witam Przylaczając się do tematu u mnie temperatura przy jeździe oscylującej około 120 - 130 to 82, 83℃ W korku szybko pnie w górę i przy 103℃ zalacza się wentyl. Jak temperatura zostanie zbita do 99 wiatrak staje Moto mam od 5 tyg. i najwięcej ile widziałem to 105℃ Z tym że Irlandia to niezbyt gorący kraj, co pewnie sprzyja sprzetowi Kumpel ma '07 bladego i zachowanie jego moto jest identyczne W sumie to nawet nie zwracałem uwagi ile on ma wiatraków bo sprzętem śmiga od 3 tygodni Wiem że u mnie jest sporo syfu między żeberkami chłodnicy Jesienią będę chciał ją zdemontować, poczyścić i usunąć starą, oryginalną farbę bo od cholery pęcherzy utlenionego aluminium pod farbą Wcześniej w 600F4 było to samo Zobaczymy Być może poprawi się wydajność chłodzenia po takichm zabiegu...
Kolego mam 1000rr od nowości z USA mam przejechane 23tys km i temperatura płynu od poczatku po zatrzymaniu np na swiatłach skacze do 106 stopni więc czyszczenie chłodnicy raczej ci nie pomoże
moja w korkach identycznie łapie temperaturę 106-107 nie więcej i zbija jak trzeba
:
26 czerwca 2013, 22:15
autor: Aras
Dzisiaj sprawdzałem płyn w korku ,jest do pelna ale zauważyłem duzo syfu i piachu na radiatorach więc wywalilem chłodnice i pojechałem na karchera by to wypłukać.W piątek ją zamontuje naleje nowy płyn i sprawdzę.Oby się nie grzała. Jest w ogóle jakas kontrolka krytycznej temp. ?
:
27 czerwca 2013, 12:56
autor: LENAR
Aras pisze:Jest w ogóle jakas kontrolka krytycznej temp. ?
Instrukcja podaje, że przy 122st.C wskaźnik temp. zacznie migać, zapali się czerwona kontrolka MIL i kontrolka temp. płynu chłodzącego (po prawej stronie prędkościomierza).
:
27 czerwca 2013, 13:33
autor: stashekcn
Aras pisze:Dzisiaj sprawdzałem płyn w korku ,jest do pelna ale zauważyłem duzo syfu i piachu na radiatorach więc wywalilem chłodnice i pojechałem na karchera by to wypłukać.W piątek ją zamontuje naleje nowy płyn i sprawdzę.Oby się nie grzała. Jest w ogóle jakas kontrolka krytycznej temp. ?
Mocnym karcherem to możesz wiecej szkody niż pożytku zrobić. Ja płukam tylko strumieniem wody z węża
:
27 czerwca 2013, 14:05
autor: Adam1000rr
Kolego Aras Tylko nie używaj myjki bo poprzeginasz delikatne, aluminiowe żeberka chłodnicy. Stashek ma absolutną rację Jak masz czas i cierpliwość to możesz nawet zrobić mała inspekcję jak wyglądają te żeberka i czymś cienkim (pilniczek do paznokci) spróbował poprostować te, które są pogięte Napewno nie zaszkodzi a wręcz może pomoc Póki co powodzenia Panie Pozdrawiam
:
28 czerwca 2013, 22:59
autor: Aras
Witam ponownie. Zamontowałem chłodnice nalalem świeży płyn i odpowietrzyłem, wentylator załancza się przy 103 st.c a wyłącza przy 99 jest oki. Powodem grzania okazało się zalanie przez poprzedniego właściciela chlodnicy samym koncentratem i niechciał się schladzać.pozdro
:
28 czerwca 2013, 23:05
autor: stashekcn
Ja się też zdziwiłem, gdy zalałem płyn Motula (wcześniej był gówniany Midland, nie wiem czy nie był robiony z koncentratu). 5 stopni mniej
:
15 września 2013, 10:43
autor: Rafaellopop
U mnie temperatura jak się jedzie 84 C w miejskim ruchu to 99-104 C wentylator się włącza