Dzisiaj jest 05 sierpnia 2020, 18:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Padl seryjny amor skretu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1892
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 9
Motocykl: Honda Fireblade CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: Honda Civic TYPE-R FN2 CW

Post » 30 lipca 2009, 21:47

zle mnie zrozumieles nie mialem na mysli cisnienia olelu w silniku :P chyba jak jest odpalony moto to cisnienie oleju w amorze jest wieksze , musi przeciez cos je tworzyc a na baterie on nie jest :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 31 lipca 2009, 07:48

Witam!!
Hmmm.... tam jest tylko prosty silniczek który domyka zawór ..... przez ten zawór przeciska się olej z amora i tyle ..... Nie upieram się w 100% bo młotkiem tego nie rozwalałem ale z oględzin tak mi wyszło .. A czy będzie 12,6 czy 13,8 volta to różnicy nie ma żadnej w kwestii domykania zaworka :) .....

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:44
Lokalizacja: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 31 lipca 2009, 19:51

I znów mam co sprawdzac w Motocyklu raz wpadłem w shimmy i zastanawiałem sie nad tym amorem teraz bede pewny czy działa .

 
Posty: 24
Rejestracja: 02 grudnia 2008, 22:03
Lokalizacja: Zamość
Motocykl: Honda 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 31 lipca 2009, 23:26

Cześć, czytam wasze rozkminki od kilku dni i wedle zaleceń Tytusa jeśli u Mnie HESD miga to przez 10sek jest tłumienie amora włączone a po tym czasie kiera lata mi lekko, oczywiście nie jest to takie tłumienia jak w amorach z regulacją manualną że kiera staje sztywno ale jest to odczuwalne u mnie, nie wnikam jak to działa czy to napędza bateryjki, krasnoludek czy siła grawitacji, są to moje wolne spostrzeżenia, pozdrawiam :)
Tomas

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 01 sierpnia 2009, 09:33

Witam!!
No i u mnie tez jest odczuwalne .. ale u kumpla jak tak chodził amor a LSL to sprzedał jako uszkodzony :-) ... do regeneracji .. PO CHOLERĘ dawać takie byle co ?? Porażka :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 18 lipca 2009, 16:42
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Rok produkcji: 2006

Post » 01 sierpnia 2009, 11:16

Zamówiłem drugi amorek. Dojdzie w poniedziałek. mam nadzieje że bedzie ok :D
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

Awatar użytkownika
 
Posty: 1892
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 9
Motocykl: Honda Fireblade CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: Honda Civic TYPE-R FN2 CW

Post » 01 sierpnia 2009, 13:47

tak jak mowie ten test ma na celu tylko sprawdzenie czy tlumi, w czasie jazdy i zapalonego silnika calkiem inedziej on chodzi i przy wiekszej predkosci jest super sztywny :) - dziwnie to brzmi ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:44
Lokalizacja: Pszczółki
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 01 sierpnia 2009, 14:26

Brzmi dziwnie ale skutecznie działa . :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 18 lipca 2009, 16:42
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57b
Rok produkcji: 2006

Post » 03 sierpnia 2009, 22:18

Kupiłem nowy - zamontowalem i jest ok :jupi:

Po zdemontowaniu zepsutego to wahadełko które trzyma kierownicy latało luźno i w pewnym momęcie sie blokowało. Na sprawnym czuć było równomierny opór w całym zakresie obrotu.
Jak bede miał czas postaram sie to rozebrać. Wydaje mi sie że szczelił tam jakiś ślimak lub zębatka.

Teraz całkiem inny komfort jazdy hihi:
MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ

 
Posty: 17
Rejestracja: 16 grudnia 2011, 18:43
Lokalizacja: zewsząd
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 0

Post » 24 lutego 2012, 10:57

Witam, również wychodzi na to, że padł mi amor skrętu, pytanie: czy ktoś próbował go rozbierać i we własnym zakresie spróbować naprawić?

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2012, 17:32

Witam. Chciałem wznowić temat.
Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie amora na sucho tzn nowe są trochę kosztowne a używka nie koniecznie musi działać i czy można go jakoś sprawdzić przed zamontowaniem?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1138
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 lipca 2012, 23:12

na pierwszej stronie tego tematu Tytus podał jak to się robi ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość