Strona 1 z 1
dusi się, muli przy ruszaniu

:
15 sierpnia 2009, 15:44
autor: synek
Witam!
Mam taki problem. Śmigam sobie po mieście, temperatura silnika wzrasta i gdzieś tak powyżej 90 stopni jak stanę na dłuższy czas na skrzyżowaniu, zapala się zielone, zapinam 1, chcę ruszyć i nie mogę... zaczyna go jakby dusić, zalewać czy coś w tym rodzaju. jak puszczam powoli sprzęgło i dodaję gazu to obroty nie rosną tak jak powinny tylko od razu jakby go dławiło, prawie gaśnie. jak wcisnę znowu sprzęgło i przegazuje to już normalnie jedzie. mam tak praktycznie odkąd nim jeżdżę ale że jeżdżę dosyć rzadko to jakoś to olewałem choć mnie to denerwowało. teraz już mnie to wkurza i chcę jakoś to naprawić jeśli się da.
model sc57a, wersja USA, końcówka Akrap, Flapper mod (ten problem miałem już przed zrobieniem tego moda więc to nie o to chodzi), brak sond labda, EGCV jest i działa, synchro wtrysków zrobione ok 1000 km temu.
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?? Jakby to był gaźnikowiec to pomyślał bym o składach mieszanki ale to jest wtrysk i nie da się za bardzo go regulować.

:
20 sierpnia 2009, 12:07
autor: Mor
synek pisze:Flapper mod (ten problem miałem już przed zrobieniem tego moda więc to nie o to chodzi),
Napewno nie to, bo również sobie powyciągałem te klapki w sc59 i nie ma żadnych kłopotów.

:
20 sierpnia 2009, 14:32
autor: motobandyta
ja mam tak samo. ale nie mam zaworu EXUP'a więc myślałem że to wina tego braku. ogólnie mam kiepski dół bo mam zmieniony wydech i myślę że to właśnie tu jest pies pogrzebany.

:
20 sierpnia 2009, 16:24
autor: synek
ja mam ogólnie dół OK ale problem jest w tym że jak dłużej postoję gdzieś (np na skrzyżowaniu 3 zmiany świateł) i silnik sobie chodzi na wolnych, temperatura jest powyżej 90 stopni to wtedy jakoś się dławi, tak jakby za dużo paliwa dostwał albo za mało powietrza. jak tak ruszam i się dławi to w końcu się "odtyka" i jest takie CENZURA mocy. może faktycznie to końcówka sama ma taki wpływ.
[ Dodano: Czw Sie 20, 2009 4:25 pm ]
motobandyta, a jaką masz wresję?? USA (bez sond labda) czy Eurpoa (z sondami)??

:
20 sierpnia 2009, 17:14
autor: motobandyta
wersja europejska z wydechem scorpiona bez zaworu a czy lambda jest czy coś zamiast tego wstawili to nie wiem. objawy mam takie jak u ciebie.

:
21 sierpnia 2009, 10:46
autor: A.S.
Witam!!
A sprawdź czy jak się muli i dasz lekko gazu to po tym muleniu kopci z wydechu ... bo jak poleci czarna chmura to za dużo paliwa ... więc albo układ zapłonowy - pewnie świece, albo zbyt dużo paliwa - może coś z lambdą .. lambda bada temperaturę spalin, jeśli po mocnym rozgrzaniu kiedy stoisz na światłach coś w niej świruje to pewnie to będzie problem

...

:
21 sierpnia 2009, 16:29
autor: synek
a no właśnie jest taki problem że ja nie mam sond lambada bo to wersja Ameryka i nie ma za bardzo jak regulować skład mieszanki. możliwe że jakiś czujniczek świruje jak się zagrzeje ale nie wiem jaki i jak go sprawdzić. dzisiaj sprawdzę jeszcze czy pokaże mi jakieś błędy. nie mogę też za bardzo sprawdzić czy poleci chmura bo samemu to ciężko się odwrócić i zobaczyć, muszę z bratem się ustawiś i pośmigać razem. a może to od zmiany końcówki?? nie mam porównania bo nie jeździłem na seryjnym wydechu

:
21 sierpnia 2009, 23:56
autor: A.S.
Witam!!
Jedno mogę ci powiedzieć w 100%

.. NIE ma znaczenia żadna końcówka ... Możesz w ogóle nie mieć wydechu tylko 40 cm rury od Stara i też będzie śmigać .. nie ma to znaczenia


:
22 sierpnia 2009, 09:21
autor: synek
owszem będzie śmigać tylko pytanie jak?? może przy dłuższym postoju na wolnych obrotach skład mieszanki ulega zmianie żeby zużycie paliwa było mniejsze i jeśli ma się wydech oryginalny to wszystko jest ok bo jest to wszystko razem zestrojone a w przypadku wydechu przelotowego jest kicha bo mieszanka musi być bogatsza ze względu na zjawiska falowe jakie występują w ukl. wydechowym.

:
22 sierpnia 2009, 11:44
autor: koma600
na pewno nie wydech podjedź kolego do fachury może coś poradzi.

:
22 sierpnia 2009, 13:00
autor: synek
a kto to taki??

:
22 sierpnia 2009, 15:16
autor: koma600
Mechanik heh