Strona 1 z 1

Problem z odpalaniem gorącego

Post: 27 września 2010, 22:28
autor: gsxt
Witam. Mam problem z odpalaniem cbr. Mianowicie gdy rano odpalam to łapie od razu, jak pojeżdżę i pojadę przykładowo na stacje zatankować, zgasze , zapłace , wrócę to trzeba krecic dobre 10s czasem dłużej!!! Jezeli odczekam okolo 15minut odpala znowu odrazu! Co to moze byc bo juz brak mi pomysłów?! :( Alternator 1000% sprawny ładowanie okolo 13.8v , rozrusznik kreci ładnie szybko , akumulator nowy o parametrach takich jak orginał , silnik stan idealny.
Pomysły?

Post: 28 września 2010, 10:39
autor: madmax
Najpierw odpal powitanie w powitalni!!

Post: 28 września 2010, 15:34
autor: Piotrek
Zawory wyregulowac.

Post: 28 września 2010, 17:59
autor: Cris83cbr900
ja mialem takie cos w 600 i byly to swiece, jak to nie pomoze to regulacja zaworow - sprawdz cisnienie.

Re: Problem z odpalaniem gorącego

Post: 28 września 2010, 18:28
autor: kulawy
gsxt pisze:Witam. Mam problem z odpalaniem cbr. Mianowicie gdy rano odpalam to łapie od razu, jak pojeżdżę i pojadę przykładowo na stacje zatankować, zgasze , zapłace , wrócę to trzeba krecic dobre 10s czasem dłużej!!! Jezeli odczekam okolo 15minut odpala znowu odrazu! Co to moze byc bo juz brak mi pomysłów?! :( Alternator 1000% sprawny ładowanie okolo 13.8v , rozrusznik kreci ładnie szybko , akumulator nowy o parametrach takich jak orginał , silnik stan idealny.
Pomysły?


brak ciśnienia...

Post: 29 września 2010, 11:12
autor: gsxt
ok dzieki spróbuję przeprowadzic regulacje zaworów i odrazu zajrzę do świec mam nadzieje ze pomoże. Tylko jeszcze pytanie czy jak by nie miał ciśnienia to nie powinien szybciej lzej krecic rozrusznik bo kreci normalnie?

Post: 29 września 2010, 11:36
autor: kulawy
miałem tak w r6 ...jak motocykl jest zimny wszystko jest ok ,pali za dotykiem ...silnik zaczyna nabierać temperatury około 75 stopni i dalej ,zgasisz go i za chwile jest problem z odpaleniem..

Post: 29 września 2010, 16:21
autor: Nowy
Sprzedaj moto na części... ja zamawiam silnik :D

Post: 14 kwietnia 2011, 10:37
autor: gsxt
A wiec tak: po wyeliminowaniu swiec akumulatora alternatora regulatora luz zaworowego złom dalej ciezko pali jak sie nagrzeje!! Ale!! Teraz zagadka! Jezeli przykrece ta srobe do regulacji wolnych obrotów ,ustawie moto powiedzmy na 800rpm i zgasze zapala normalnie jezeli ustawie na 1200rpm to trzeba krecic 30s na 1000rpm 20s (wszystko na gorącym) Co to ma byc?

[ Dodano: Nie Kwi 17, 2011 1:15 pm ]
Problem rozwiazany!! Marian został sprzedany ufff.

Post: 04 maja 2011, 10:33
autor: ble2u
gsxt pisze:A wiec tak: po wyeliminowaniu swiec akumulatora alternatora regulatora luz zaworowego złom dalej ciezko pali jak sie nagrzeje!! Ale!! Teraz zagadka! Jezeli przykrece ta srobe do regulacji wolnych obrotów ,ustawie moto powiedzmy na 800rpm i zgasze zapala normalnie jezeli ustawie na 1200rpm to trzeba krecic 30s na 1000rpm 20s (wszystko na gorącym) Co to ma byc?

[ Dodano: Nie Kwi 17, 2011 1:15 pm ]
Problem rozwiazany!! Marian został sprzedany ufff.


filtr powietrza sprawdz