» 07 listopada 2010, 12:55
zrób test amortyzatora, który jest gdzieś opisany na stronie fireblade.pl wtedy sprawdzisz czy to faktycznie amor skrętu.
Z tego co pamiętam to motocykl zostawiasz na biegu, z otwartą stopką, manetkę gazu przekręcasz do oporu a następnie zapłon na ON i na koniec przekręcasz kluczyk (ale oczywiście nie odpalasz silnika). Na wyświetlaczu powinna migać albo świecić nietypowo kontrolka hiss albo hesd. Wtedy prez pare sekund amortyzator bedzie się stopniowo utwardzał aż dojdzie do największego tłumienia. Przy małej wprawie wyczujesz to kiedy motocykl jest na kołach natomiast najlepiej byłoby odciążyć przednie zawieszenie.
Jeśli chodzi o reset błędów to jak zewrzesz kostkę serwisową to po "wyblinkowaniu" błędów wszystkie błędy się same zresetują. Natomiast nie oznacza to że problem zostanie rozwiązany bo jeśli nie naprawisz usterki to błąd bedzie zawsze się wyświetlał od nowa. Przykładem jest wypięcie silnika exup (bo dużo osób go nie używa ze względu na wymiane wydechu na przelot) błąd będzie się wyświetlał zawsze.
Jeśli coś namieszałem to poprawdzie mnie.