Strona 1 z 1

gasnacy 1000 rr

Post: 21 sierpnia 2011, 09:23
autor: Pela
Witam wszystkich forumowiczów,jestem tutaj nowy i wypadało by sie na początek przywitac,mam na imie Paweł i pochodze z wawy moje moto to hondzia cbr 1000 rr z 2004 roku.
Mam nadzieje ze ktos obeznany mi pomoze,bo cos nie dobrego sie dzieje z moim sprzecichem,jak odwijam manetke gazu na maxa gdzies na trzecim biegu i obroty dochodzą do 11 tyś. to moto nagle przygasa a na zegarach zapala sie czerwona dioda i napis fi.
po zjechaniu na pobocze okazuje sie ze silnik zaczyna znowu pracowac ale po nizej 3 tys.jak odkręcam manetke to sie dusi i nie moze przekroczyc tych 3 tys.
Po wyłaczeniu zapłony wszystko jest oki i z nowu to samo niby jest dobrze ale przy szybkiej jezdzie znowu gasnie,panie i panowie co może byc przyczyną? wydaje mi sie ze cos ze wtryskiem,moze jakas synchronizacja by sie przydała,co byscie doradzili,czy podjechac do aso a moze naprawic to domowym sposobem? dziekuje z odpowiedzi

Post: 21 sierpnia 2011, 09:31
autor: crazyduck
jak sie zapali fl sprawdz kod bledu z manualem zobacz tez jeszcze czujnik stopki

Post: 21 sierpnia 2011, 09:47
autor: Pela
no własnie nic nie ma na temat tego bładu w serwisówce

Post: 21 sierpnia 2011, 10:02
autor: toper-utl
Sprawdz czy akumulator masz dobrze dokrecony i nie ma syfu na klemach. Kontrolnie zerknij tez na główną mase silnika - moze styk zasniedział lub jest poluzowany i dodatkowo wszystkie polaczenia elektryczne i kostki skupiajac sie glownie na ecu, zegarach, czujnikach stopki, sprzegla i luzu. Jesli nie pomoze to tylko diagnostyka po kodach bledow, jesli wyskakuje blad to musi byc on w ksiazce serwisowej, producent wszystko przewidzial - moze po prostu go niewlasciwie odczytałeś.
pozdro.

Post: 17 września 2011, 14:04
autor: Pela
Problem został rozwiazany,napisze o tym przypadku bo może kiedyś sie komuś przyda.
Winę ponosił żle ustawiony czujnik otwarcia przepustnicy,poluzowalem sruby i lekko go skierowałem w prawo (ok 2mm)co mnie zdziwiło to że te sruby są zaklejone i chyba nie powinno sie ich w ogóle ruszac,wcześniej pytałem w aso to w ogóle polecili zamówic cała listwe wtryskową z ów czujnikiem która kosztuje 4500 tyś hehe (powariowali) znalazłem na allegro za 300 pln i przemieniłem tylko czujnik ale poprawy nie było (zamontowałem w takiej samej pozycji jak był ustawiony od nowosci.
Kombinowałem ze wszystkimi wtyczkami i kablami i nic to nie dało,po jakimś czasie przyszło mi do głowy ze przeciez po coś są te frezy w mocowaniacz czujnika i chyba coś daje to ustawienie pod innym kontem,z ciekawosci przestawiłem i zadziałało,problem znikną od teraz moge sie cieszyc szybka jazda z otwartą na maxa przepustnica.