Strona 1 z 2

Odpalanie ciezka sprawa

Post: 22 grudnia 2011, 05:11
autor: KacpeR
Witam przeczytalem juz dwa tematy o tym jak ciezko odpala przy wysokiej temperaturze ale niczego sie nie dowiedzialem. Mam ten sam problem a zawory swiece akumulator alternator wporzadku i nie wiem do czego sie konkretnie zabrac zeby cos z tym zrobic prosze o pomoc.

Post: 22 grudnia 2011, 07:40
autor: Bombel
Powitalnia !

Post: 22 grudnia 2011, 08:40
autor: pit
Ciężko tzn. jak ciężko 3-4 obroty wału więcej?

Post: 22 grudnia 2011, 11:54
autor: wewir
a gdzie powitalnia....?

Post: 22 grudnia 2011, 19:16
autor: KacpeR
No wiecej kreci niz 3 4 razy musze sie dobrze pomeczyc jak jest nagrzany:/

Post: 22 grudnia 2011, 20:29
autor: PatRRyk
Zawory.

Post: 22 grudnia 2011, 20:30
autor: KacpeR
Zawory byly regulowane tak jak napisalem akumulator alternator swiece wszystko nowe

Post: 22 grudnia 2011, 22:03
autor: adamRR
Cewki mogą broić.

Post: 23 grudnia 2011, 09:12
autor: cziken929
Większość podpowiedzi tutaj będzie na zasadzie (gdzieś żem czytał to może być to) Możesz iść tą drogą i wymieniać wszystko to o czym ziomale piszą z marnym skutkiem. Cewki mogą broić...hmmm.... wswzystkie razem whahah no cóż wymień to się przekonasz ale pamiętaj, że to ty za nie zapłacisz. I tak tu 300 tam 400 i jeszcze to za 500 plus moduł za 800 i wyjdzie może kilka tysi. Poszukaj dobrego diagnosty to moja rada

Post: 23 grudnia 2011, 09:50
autor: ceku
Witam. Sprawdź sprężanie. Bierze Ci olej? Sprawdź też kody usterek, może któryś z czujników daje złe wskazania. Jest trochę roboty, ale warto by wykręcić świece jak nie chce zapalić i je sprawdzić, czy nie zalewa

Post: 23 grudnia 2011, 11:46
autor: crazyduck
kolega mial kiedys podobny problem z 1000 okazalo sie ze cos w rozruszniku sie zapieklo wystarczylo przesmarowac

Post: 23 grudnia 2011, 17:48
autor: ceku
Problem z wolnym kręceniem już przerabiałem. Drugi akumulator, rozrusznik, sprawdzenie i wymiana przewodu masy, ponieważ w takiej sytuacji, kiedy moto jest rozgrzany, może zwiększać się oporność przewodu masowego. Niestety, 1000rr kręcą stosunkowo wolno.