Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ciężarki kierownicy SC57A

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 11:35
Lokalizacja: Gorzów Wl
Motocykl:

Ciężarki kierownicy SC57A

Post » 04 stycznia 2013, 00:39

Witam Panowie :) mam pytanko dotyczące cieżarków kiery bo kupilem jakies akcesoryjne z dumą ściagającą zamiast takich jak w orginale. Czy manetka wam też wystaje delikatnie poza kiere stalową ? dostownie likla mm ? bo jak wypuscilem go to tak delikatnie ugina mi sie manetka na koncu i to mnie drażni ... co proponujecie ? Jeśli napisalem w złym dziale z góry przepraszam :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 stycznia 2013, 00:45

Adrian_1000, mi tak wystaje ale sam kupiłem akcesoryjne i tak nie mam jak ty jest idealnie. Możesz złapać za ciężarek bo ten środek wkład kiery jest wyciągany jest na gumach . ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 11:35
Lokalizacja: Gorzów Wl
Motocykl:

Post » 04 stycznia 2013, 00:49

Ale wiesz o co mi chodzi , fakt z lewej tego środka nie mam i jak wepchnę do końca tego akcesoryjniaka to średnica jest delikutaśnie wieksza od orginału dlatego o manete chaczy :) chyba jutro pojade i wymienie na mniejszą średnice :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 stycznia 2013, 00:55

Adrian_1000, to kup ten środek ;) masz ok ja mam tak samo a ciężarki są są prawie tej grubości co manetki
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 stycznia 2013, 00:58

a drgania nie będą większe ? jak zamienicie ciężarki i do tego wyciągniecie środki z kierownicy bo ory ciężarki sa metalowe a akcesoryjne aluminiowe ,tak tylko pytam bo zdarzyło mi się zamówienie końcówek kiery takich samych kształtem jak o oryginalne tylko 5mm dłuższe by bardziej wytłumiały drgania .

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 11:35
Lokalizacja: Gorzów Wl
Motocykl:

Post » 04 stycznia 2013, 01:01

Powiem Ci że nie widzialem nigdzie żeby można bylo kupic sam środek , ale zamienie je na te z delikatnie mniejsza średnica zewnętrzną żeby sie chowały ladnie tj orginalne :) dzieki za info ogólnie :) LWG

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 stycznia 2013, 01:02

Max_929, ja nie mam porównania bo miałem aluminium poprzednio w 1000rr i teraz też mam alu a w 929 miałem org nie zmieniałem na akcesoryjne

[ Dodano: Pią Sty 04, 2013 12:04 am ]
Adrian_1000, kupisz na motorista.pl lub na allegro po pytaj z klamotami. A ciężarki takie org kolega Max_929, Ci zrobi :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 11:35
Lokalizacja: Gorzów Wl
Motocykl:

Post » 04 stycznia 2013, 01:09

Powiem wam ze mogłbym na upartego do tokarki zapodac i sobie wewnetrzną cześć końcówki machnąć na średnicy o 3 mm ale nie bede sie wygłupial :) zamienie je poprostu na te o mniejszej śr (mowimy o średnicy końcówki a nie tego bolca co wchodzi do kiery :) bo ten mam długi nie ten kótki ) powinno być git :) a ciężko sie wyciąga z orginalu tą metalową część ze środka kiery ? czy ciągnąć mocno i wyskoczy z końcówką ?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 stycznia 2013, 01:13

Adrian_1000, troche ciężko a jak będzie szło z oporem siknij wd i powinno wyjść ciężarka nie wykręcaj żeby było za co wyciągać :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 25
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 11:35
Lokalizacja: Gorzów Wl
Motocykl:

Post » 04 stycznia 2013, 01:17

no wiem wiem oczywiście hehe :) no ciachne WD-kiem i oby poszło bo drażni mnie że bez 1 mam latać i tak dłoń nie ma sie oprzeć zabardzo hehe taki mam grymas :) ale Wiertło tez wystaje Ci maneta leciutko za cliponsa ?
Jeżdżę bo LUBIĘ :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 04 stycznia 2013, 01:40

ja wolałbym oryginał dokupic,bo te akcesoryjne do mnie nie przemawiaja ale jak kto woli :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 stycznia 2013, 12:30

Adrian_1000, tak wystaje ale delikatnie ;)
Oddam nerkę za cbr :)


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości