UWAGA NA KRÓTKIE KLAMKI -
zakupiłem jesienią na alle - przyszły z napisem the2wheels.com po zamienieniu hamulec stał sie miętki łapał ale pod koniec - szło zgnieść palce i dociągac do manetki - nie musze mowić jak sie to moze skonczyć w awaryjnej sytuacji .
odpowietrzałem zmieniałem płyn - dalej lipa była....
dla sprawdzenia założyłem spowrotem orginalną klamke hamulca i żyleta łapie od samego początku nie ma szans dociągnąć do manetki ani zgnieść palców hamując dwoma w żadnej pozycji regulatora .... w mojej krótkiej klamce na pozycji najbliższej klamka dochodziła do manetki i ledwo zaczynał hebel łapać ....
w ( kazdych) klamkach jest taka mała tulejka z wydrążoną dziurką która przenosi nacisk bolec pompy ( mysle ze kazdy kto zdjął klame i sie przyjrzał jej wie o co chodzi.... i w tych krótkich prawdopodobnie z dalekiego wschodu ktoś CENZURA krótko mowiąc wymiary minimalnie przez co klamki są hu.. miękkie i niebezpieczne i zaczybają łapać późno - wystarczy spłycić wydrążony otwór w tulejce i będzie ok, a najlepiej dorobić nową tulejke z o połowe płytszym otworem - albo też cała reszta jest minimalnie źle zwymiarowana - a w tym wypadku minimalne różnice przekładają sie na "wielkie" skoki klamki i skuteczność hamowania ...
warto na to uważać może to być przyczyną miękkiej klamki takie małe g.... i ładne chińskie czy uj wie jakie klamki moga doprowadzić ze zabraknie nam hamulca jak bedzie potrzeba ! także jakiekolwiek nie oryginalne klamki minimalnie źle wykonane mogą powodować że CENZURA będzie z hamulca... i jeżeli macie odpowietrzone heble a hamulec jest nijaki - to warto to sprawdzić.
hamulec ma być twardy i łapać od poczatku w kazdym moto tak miałem i w tym też tak jest ale na dobrej klamce nie wierze ze ten typ tak ma że niektóre mają mietkie klamy a niektore twarde, odpowietrzony hamulec plus dobra klamka i musi być twardo.