Strona 1 z 2

Oprogramowanie w kompie

Post: 10 kwietnia 2009, 21:16
autor: A.S.
Witam!!
Nie bardzo wiem gdzie to napisać .. raczej jak czytam forum to widzę że marne szanse będą na konkretną odpowiedź .. no ale może Admin ma kontakty w sumie śląsk to mekka modyfikacji elektroniki samochodowej czy coraz częściej motocyklowej ...
Szukam kogoś kto wgrywał lub wie kto wgrywa softy do sterowników w SC57 .... albo ma jakiś skaner OBD pasujący do tego kompa .. no ostatecznie może ktoś to robił w serwisie ?? ... Pisałem do koleżanki która pewnie mogła by się dowiedzieć, ale widać obraziła się na mnie za te podsumowania cen :-( .....
Może ktoś coś wie konkretnego ??

Post: 27 kwietnia 2009, 23:43
autor: Tytus
A.S. pisze:Szukam kogoś kto wgrywał lub wie kto wgrywa softy do sterowników w SC57

nie zabardzo rozumie pytanie? Przeciez nie jest mozliwe motyfikowanie oryginalnego modulu... jak chesz cos przerobic/wgrac inne mappy itd z moto to raczej czesci/modul z HRC lub najprosciej power comander

Akurat Honda ma takie podejscie do modyfikacji ze praktycznie przy zadnym z ich mototykli nie ma mozliwosci integrowania w modluly jak to ma miejsce np w suzuki

Jak cos chesz sie dowiedziec to dzwon do Damiana z dynotechu , kto jak kto ale on naprawde zna sie na dlubaniu w elektronice.

Post: 28 kwietnia 2009, 13:45
autor: A.S.
Witam!!
Hmmm.. żaden z producentów aut (kompy przecież jeszcze bardziej rozbudowane) też nie przewiduje możliwości czy obejścia immo (najnowsze Renault, VW itd.. ) czy zmiany przebiegu czy co tam jeszcze a w samym Myszakowie jest 2 gości co robią z kompami co chcą ;-) ... więc w 100% jest możliwość modyfikacji .. ot choćby odczytania mapy w HRC i wrzucenia do kompa zwykłego SC57.... to tylko procesory ... problem polega troszkę na tym że są zalane gumą .. ale nie takie rzeźby fachowcy robią ... ale mniejsza ..
PCIII - to namiastka modyfikacji ... emulator czasu otwarcia wtrysku i to drugiej listwy :-( ... pełna mapa dotyczy i przepływki i konta wyp. zapłonu, pełnej dawki paliwa itd .... i tu tak na prawdę jest możliwość modyfikacji . PC na podstawie położenia przepustnicy, impulsów idących z kompa oryginalnego i uśredniania lambdy zworą o odpowiedniej rezystancji wydłuża tylko czasy otwarcia drugiej listwy .. to dość łopatologiczna wersja modyfikacji ;-)
Tak czy inaczej DZIĘKI za kontakt będę drążył temat ;-)
A tak apropos .. pewna firma z Austrii wprowadza już przystawki z oprogramowaniem do Suzi pozwalająca na modyfikacje niemal totalne .. zadzwonię do nich i spytam o Hondę ;-)

Post: 29 maja 2009, 13:31
autor: gustlik1000rr
witam czy masz moze namiar na tych gosci z myszkowa o których pisałes w poscie?a i czy zajmują sie oni naprawą modułów ?

Post: 30 maja 2009, 12:40
autor: A.S.
Witam!!
Dość w tym dłubią .. ale tylko w kompach aut ...

Odblokowanie wskazań prędkościomierza

Post: 26 lutego 2010, 12:48
autor: fazeri
To ja sobie wymyśliłem inną rzecz, a mianowicie czy da się przeprogramować licznik tak by nie blokował pokazywał prędkości do 299km/h tylko dalej leciał???? oczywiście dotyczy to 1000RR 2006r.

Post: 26 lutego 2010, 14:21
autor: BUZKA
http://motobracia.pl/forum/viewtopic.php?t=1353

Do kompa nikt sie nie dobierze bo masz EBD zalany i tyle.Oryginalny program mozna zmienic w BKing,Hayce 1 i 2 oraz w K5-K6.Do reszty zastosowan wystarczy PC5.Efekty mojej pracy to mój stary 1000RR i tegoroczny K8.Dodatkowo z www.fuks-olsztyn.pl
bedziemy robili AUDI na 1/4.Jakby ktoś chciał pare trików to wpadajcie do serwisu i coś można grzebnąć..

Post: 03 marca 2010, 20:40
autor: blazej33
Ja dzisiaj podłączyłem PCIII i bez względu jaką mapę wgram, moto chodzi 3 sekundy i gaśnie.
Równocześnie za każdym razem podaje mega dawki paliwa, aż z tłumika cieknie. Przy oryginalnym kompie, wszystko jest ok. Ktoś ma jakiś pomysł, co robię nie tak ?!?

Post: 03 marca 2010, 21:51
autor: madmax
A teraz się pochwal czy kupiłeś nowy czy używany???

Post: 03 marca 2010, 21:59
autor: gwałtowny
blazej33 pisze:Ja dzisiaj podłączyłem PCIII i bez względu jaką mapę wgram, moto chodzi 3 sekundy i gaśnie.
Równocześnie za każdym razem podaje mega dawki paliwa, aż z tłumika cieknie. Przy oryginalnym kompie, wszystko jest ok. Ktoś ma jakiś pomysł, co robię nie tak ?!?


Nie wiem jak w SC57A ale w SC57B są że tak to nazwe dolne i górne wtryski i ważne jest żeby PC podłączyć pod dolne. Przypadkiem nie podłączyłeś odwrotnie?

Post: 03 marca 2010, 22:05
autor: madmax
Z tego co pamiętam to górne wtryski maja inne wtyczki i nie będą pasować , a co do problemu to albo zrób upgrade ze stronki firmowej albo sprawdź czy podłączyłeś kolorami po kolei tak jak pisze w instrukcji!!

Post: 03 marca 2010, 22:13
autor: blazej33
kupiłem oczywiście używkę, natomiast pracuje i odczytuje parametry prawidłowo, jednak muszę jutro sprawdzić czy podłączyłem na dolne wtryski :027:
ten pomarańczowy też sprawdzę. soft mam ściągnięty :one: