Strona 1 z 1

Czy PCIII z 954rr da się przerobić by pasowało do 1000rr?

Post: 05 sierpnia 2009, 19:09
autor: Guliver
Będę kupował 1000rr i nie wiem czy sprzedawać PCIII z 954rr. Czy jest możliwość przerobienia wtyczek tak żeby pasował on do 1000rr. Mapy można wgrać takie do 1000rr i byłoby git. Mi w 954rr PCIII bardzo poprawił osiągi i moto ciągneło już od 2500 obrotów dlatego nie chcę się pozbywać PC bo wiem jak ciężko znaleźć w dobrej cenie do 1000rr. Ciekawe czy chodzi tylko o wtyczki czy jest to raczej niemożliwe?

Post: 05 sierpnia 2009, 19:53
autor: smith
Hymn, może być tak ze chodzi tylko o wtyczki i o to co jest zaprogramowane myślę ze na pewno, ale sprawdź czy Wogule wtyczka za 1000 ma tyle samo pinów co w 954 jak np. wtyczka do 1000 rr będzie się różnic bo Bedzie tam miała więcej kabelków prosto mówiąc, wiesz jak to wszystko poukładać ?

PS. 954 jest lepsza od 1000 to jest taborek zostaw sobie 954 :)

Jak już to sprzedaj ten PC osobno i kup sobie PC do 1000rr

Post: 05 sierpnia 2009, 20:26
autor: Guliver
954rr sprzedałem po wywrotce z ubezpieczenia troszkę dostałem i teraz chcę spróbować 1000rr. Za jakiś czas zawszę mogę wrócić do 954. Przyznam się że super mi się nią jeździło. Ale to już przeszłość. Ale kto wie może kiedyś historia znowu się powtórzy. PCIII chętnie bym kupił do 1000rr ale na pewno nie dostanę nigdzie w takiej cenie jak udało mi sie do 954 ;( Dlatego też kombinuję.
P.S. Może się jeszcze okazać że 1000rr nie kupię jak w dobrym stanie nie znajdę, a wtedy kto wiem może znowu 954 ;)

Post: 05 sierpnia 2009, 22:10
autor: A.S.
Witam!!
Ciężko jest tak pisać że 954 to bajka a 1000rr to siano ... wszytko zależy od egzemplarza ..
Ja jechałem 954 i teraz jeżdżę 1000rr i jakoś nie czuje aż takiej różnicy ... nawet bardziej 1000rr mi spasowała ... u mnie moto z każdym tysiącem obrotów ciągnie coraz mocniej .. od 2 tyś wyrywa do przodu i aż się gęba śmieje jak z każdą sekundą moc przyrasta że kiere z rąk wyrywa ... a w 954 było łup przez sekundę po odkręceniu gazu .. potem od 3 tys do 6 tyś nic i dopiero około 7-8 była torpeda ...... no ale kręć moto cały czas na 8 tyś i wyżej ... dla mnie makabra ... nie ważne jakie obroty ja mam odkręcić i pierdo..lnąć do przodu jak pocisk a nie pitolić się który to bieg .... jakie obroty .. a na winklu pilnować co by przy wyjściu nie trafić na zakres 7-8 tys bo dodam gazu i polecę z poślizgiem tylnego koła w piz.du w krzaki :-( ..... masakra ..
A CO DO TEMATU to na 99% nie pasuje :( ......

Post: 05 sierpnia 2009, 22:56
autor: cziken929
nie ma takiej szansy bo to zupełnie inne sterowanie

Post: 05 sierpnia 2009, 23:00
autor: Guliver
No to mnie zmartwiliście :( DAMN !!!

W takim razie jak się uda to będę celował w sc57b a nie sc57a. Tylko z kasą będzie gorzej :/

Post: 06 sierpnia 2009, 00:51
autor: Tytus
na bank inne sa PCIII w 954RR i 1000RR

ale ten nowy PCV ktory jest dostepny od niedawna moze bedzie mial mozliwosc podlaczania pod rozne modele motocykli