Strona 1 z 1

Tłumik SC57B

Post: 02 listopada 2009, 22:46
autor: gwałtowny
Panowie, czy tłumik w SC57B różni się czymś od tego z SC57?

Post: 02 listopada 2009, 22:48
autor: A.S.
Witam!!
W środku nie .... ale z wierzchu zakończeniem wylotu i EGCV jest zamontowane jakby odwrotnie .. i linki idą "abarot" ...

Post: 02 listopada 2009, 22:55
autor: gwałtowny
Ups. Bo kupiłem wydech od sc57 z taką myślą żeby go przerobić na głośny. Czyli nie będzie pasował?

Post: 03 listopada 2009, 00:25
autor: Tytus
pasowac raczej bedzie (wymiary sa te same) ale linki z egcv moga nie pasowac bo w "a" silniczek sterujacy jest w innym miejscu...

Post: 03 listopada 2009, 01:21
autor: diobol
Kolego a jak chcesz przerobić ten wydech? Tam masz dwie komory w środku więc musiałbyś go najpierw porozcinać a potem zaspawać żeby był przelot. Pytam bo też mam 2 seryjne i myślałem nad tym samym co Ty. Jest taka firma MG u nas na śląsku która się zajmuje ś. Koszt ok 600zł i mówisz co chcesz (jak dasz serie wydech to spekuluje że z 400zł). Tylko czy to nie wpłynie negatywnie na silnik? Już nie chodzi o osiągi tylko o zdrowie silnika.

Post: 03 listopada 2009, 09:12
autor: gwałtowny
Mi to będzie robił koleszka, który w pracy spawa kwasówke i mi to zrobi przy okazji. Generalnie to chcemy zacząć od wylotu bo tam jest komora wyciszająca + przegroda.
Jeżeli chodzi o różnicę w osiągach to chyba nie będzie to miało większego wpływu. Różnica będzie napewno w jeździe w korkach. :diabel2:

Sprawdzone i rzeczywiście trzeba będzie obrócić EGCV o 180st. wokół ośki przesłony.

Post: 04 listopada 2009, 00:13
autor: A.S.
Witam!
Gdzieś pisałem o tym .. ja mam to zrobione .. koszt 20 zł .. plus dwie tarcze do kątówki te jakieś tam super cienkie ... Wystarczy wywalić pierwszą grodź od strony EGCV .... tyle tylko że jakiegoś pięknego basu to nie będzie .. Deczko to potem PIERDZI jak w trabancie :-) .. na wysokich jest super ale po odjęciu gazu porażka :-) ..
Te grodzie są z cholernie twardego metalu ..... ciężko sie to wycina .. ale można .. co do osiągów to stanowczo na PLUS .. no przynajmniej w tym sensie że nie na minus :-) .. a na drodze bezpieczniej ....

Z wierzchu jest blacha ..potem wata szklana i blacha z dziurkami .. pod tym jest grodź która jest tez szkieletem wydechu .....
Obrazek

Post: 06 listopada 2009, 15:33
autor: gwałtowny
Gdyby kiedyś ktoś chciał się bawić w przeróbkę seryjnego wydechu to wrzucam fotki, może komuś ułatwią robotę. :okulary:

Post: 06 listopada 2009, 16:48
autor: Guliver
Zarzuć jakiś filmik jak brzmiał przed i po operacji:)
Ja swojego czasu tez taki zabieg przeprowadziłem w swojej 954rr.
Rozbebeszyliśmy akcesoryjnego QUILLA bo sie okazalo ze nie byl przelotowy.
Po operacji inne moto. Wkręcało się na obroty znacznie chętniej i brzmiał naprawdę fajnie.
Było głośno ale tak że jak robiłem długą trasę to dźwięk nie był męczący.

Post: 25 kwietnia 2012, 02:08
autor: Biały
To w końcu pasuje ten wydech z jednej do drugiej czy nie bo mam Akrapa z mojej 07 a kumpel go chce do 05 a jeżeli chodzi o exupa to tu nie ma problemu bo go nie będzie .

Post: 25 kwietnia 2012, 11:50
autor: LENAR
Akcesoryjne wydechy na pewno są takie same do "A" i "B".