Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 22:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2011, 15:10

40z faktycznie nie warto ja teraz zmieniłem na 42z i wrażenie mega pozytywne :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Rejestracja: 31 maja 2011, 18:04
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: Litr RR '04
Rok produkcji: 2004

Post » 09 sierpnia 2011, 20:08

40z z tyłu nie warto jak dla mnie, mi teraz strzelił łańcuch i bede chcial miec z tylu 42z a nawet 44z co by na gumie sie lepiej latało ;]
Macie moze gdzies takie zestawy do kupienia z 42-44zębami :okulary2: ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 10 sierpnia 2011, 13:04

http://sklep.fireblade.pl/uklad-napedowy-sc57-c62.html z tego co widzilem to najwieksza dostepna z JT Sprocket to 43 zeby

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 10 sierpnia 2011, 18:01

też bym wymienił chętnie 40z na 42 gdyby tylko nie przekłamywał licznik

 
Posty: 2
Rejestracja: 12 kwietnia 2014, 16:40
Lokalizacja: Wschowa
Motocykl:

Re: czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post » 03 lipca 2014, 12:53

Odswierze temat. Czy po zmianie zebatki w Hondzie sc 57a 04-05r z 40z na 42z z tylu sa duze roznice w v-max i jak tak to jakie?? Przy jakich obrotach osiąga 299? pozdrawiam!

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Re: czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post » 03 lipca 2014, 18:50

chyba licznikowe 299... wg przelozen to po zmianie z 40 na 42 stracisz 15 km/h na vmax czyli 280,8km/h na 6 biegu przy 11700 rpm , oryginal osiaga 294 vmax wg przelozen z oryginalna opona 190/50

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Re: czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post » 04 lipca 2014, 08:25

Na tej stronie http://www.gearingcommander.com/ wybierasz swoje moto, wpisujesz zębatki i podaje prędkość max i na każdym biegu (realne nie licznikowe).
Żeby licznik nie przekłamywał zakłada się speedohealer i po kłopocie :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post » 05 lipca 2014, 11:03

super ten kalkulator w moim temacie też teraz go znalazłem ktoś link wkleił
przy mojej oponie 190/55 przełożeniu 16/40 najbardziej opłaca się wymienić przednią zębatkę na mniejszą o jeden ząb i wtedy jest najbardziej zbliżone do serii dokładniej było by do tylnej dołożyć dwa zęby ale cena samej zębatki jest dużo większa :/

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości