Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 19:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:06
Lokalizacja: italy
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post » 15 kwietnia 2010, 21:36

Witam mam pytanie czy ktos próbowal z was w sc57 zmienic tylna zebatke na wiekszą?
I jakie byly Wrażenia?? :P
Załączniki
04_55.jpg
04_55.jpg (2.95 KiB) Przeglądany 17176 razy
Ostatnio zmieniony 09 grudnia 2011, 13:30 przez matteo, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:36
Lokalizacja: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2010, 08:52

ja wsadzilem 42 zeby. Moim zdaniem duzo lepszy dol. na wyzszych predkosciach nie czuje zmiany. ja jestem zadowolony ze zmiany i polecam

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 17 kwietnia 2010, 10:34

Ja mam założona 45 zebow z tyłu, taka byla wiec nie zmienialem. Roznica jest taka ze licznik sporo przekłamuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 17 kwietnia 2010, 11:07

Ja mam usa 41 zębów fabrycznie ale w przyszłości planuje skrócić przełożenie (może z tyłu tak 44 lub 43 jeszcze nie patrzyłem jakie oferują wielkości). Jeśli nie latasz w dłuższe trasy to taka zmiana raczej będzie pozytywnie odczuwalna. Ja trochę jezdziłem w traski to chcę w miarę rozsądnie dobrać przełożenie - taki kompromis.

Awatar użytkownika
 
Posty: 169
Rejestracja: 20 maja 2009, 17:25
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR SC57B
Rok produkcji: 2006

Post » 17 kwietnia 2010, 12:23

Ja mam 43,i jest duża różnica zwłaszcza jak się startuje z pod świateł :) W oryginale są 42.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 17 kwietnia 2010, 13:10

Niechce mi się szperać i szukać ale na 99% jestem pewny , że sc57a eur ma 40zębów z tyłu - jak się mylę niech ktoś mnie poprawi (ja mam usa 41). W modelu b niewiem ale chyba to samo - a sc33 miały napewno w serii 42.

Awatar użytkownika
 
Posty: 169
Rejestracja: 20 maja 2009, 17:25
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR SC57B
Rok produkcji: 2006

Post » 17 kwietnia 2010, 13:26

Ale zobacz jaki ja mam moto ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 17 kwietnia 2010, 21:02

a ja mam 44 zeby i jest bajka :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:06
Lokalizacja: italy
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 0

Post » 19 kwietnia 2010, 16:17

no 45 zebów to juz jest ja w bylej r1 zalorzylem tyl o dwa zeby wiecej i moto lepiej sie jezdzilo zwlaszcza po miescie i w ostrych winklach byl moment obr podany ja na tacy..z dolnych obrotow lepiej szła... ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 15 lutego 2011, 14:08

Mam wielką prośbę, czy mógłby mi ktoś usystematyzować modele łańcuchów DID-a?
did 50, did 530, vm, vx, zvm, zvmx... itp bo już mi się to wszystko pier*oli. :) Różnią się one chyba typem uszczelnienia, ale który jest który? :)

Bardzo proszę o wymienienie tych, które się nadają do sc57a, po kolei od najsłabszych do jakichś tam super-hiper-extra-wzmocnionych.

Który jest najbliższy fabrycznemu?

pozdro
Lenar

hmmm, trochę poszperałem i częściowo sobie odpowiedziałem,
Ze względu na wymiary, do sc57a musi być did 50 lub did 530 (różnie nazywają),
Następnie:
V - uszczelki O-ring
VM - uszczelki X-ring
ZVM-X - uszczelki X-ring, ale mocniejszy od VM

Który z nich jest fabrycznie? Zębatki do tego JT czy sunstar, czy obojętnie? :)

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 15 lutego 2011, 16:49

to ja mam pytanie trochę pokrewne związane z wymianą 40z na 42.

Czy skrzynia biegów jest taka sama w sc57a i w sc57b ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 15 lutego 2011, 17:42

mysle ze ta tabela rozwieje wszystkie watpliwosci odnosnie jaki lanuch powinno sie stosowac przy fireblade :)

Obrazek
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość