Strona 1 z 4

czy ktos próbowal zmienic tylna zebatke na wieksza SC57

Post: 15 kwietnia 2010, 21:36
autor: matteo
Witam mam pytanie czy ktos próbowal z was w sc57 zmienic tylna zebatke na wiekszą?
I jakie byly Wrażenia?? :P

Post: 16 kwietnia 2010, 08:52
autor: JUNIORlu
ja wsadzilem 42 zeby. Moim zdaniem duzo lepszy dol. na wyzszych predkosciach nie czuje zmiany. ja jestem zadowolony ze zmiany i polecam

Post: 17 kwietnia 2010, 10:34
autor: PetereQ
Ja mam założona 45 zebow z tyłu, taka byla wiec nie zmienialem. Roznica jest taka ze licznik sporo przekłamuje.

Post: 17 kwietnia 2010, 11:07
autor: marcinSC33
Ja mam usa 41 zębów fabrycznie ale w przyszłości planuje skrócić przełożenie (może z tyłu tak 44 lub 43 jeszcze nie patrzyłem jakie oferują wielkości). Jeśli nie latasz w dłuższe trasy to taka zmiana raczej będzie pozytywnie odczuwalna. Ja trochę jezdziłem w traski to chcę w miarę rozsądnie dobrać przełożenie - taki kompromis.

Post: 17 kwietnia 2010, 12:23
autor: morfeusz126
Ja mam 43,i jest duża różnica zwłaszcza jak się startuje z pod świateł :) W oryginale są 42.

Post: 17 kwietnia 2010, 13:10
autor: marcinSC33
Niechce mi się szperać i szukać ale na 99% jestem pewny , że sc57a eur ma 40zębów z tyłu - jak się mylę niech ktoś mnie poprawi (ja mam usa 41). W modelu b niewiem ale chyba to samo - a sc33 miały napewno w serii 42.

Post: 17 kwietnia 2010, 13:26
autor: morfeusz126
Ale zobacz jaki ja mam moto ;)

Post: 17 kwietnia 2010, 21:02
autor: kris_big
a ja mam 44 zeby i jest bajka :one:

Post: 19 kwietnia 2010, 16:17
autor: matteo
no 45 zebów to juz jest ja w bylej r1 zalorzylem tyl o dwa zeby wiecej i moto lepiej sie jezdzilo zwlaszcza po miescie i w ostrych winklach byl moment obr podany ja na tacy..z dolnych obrotow lepiej szła... ;)

Post: 15 lutego 2011, 14:08
autor: LENAR
Mam wielką prośbę, czy mógłby mi ktoś usystematyzować modele łańcuchów DID-a?
did 50, did 530, vm, vx, zvm, zvmx... itp bo już mi się to wszystko pier*oli. :) Różnią się one chyba typem uszczelnienia, ale który jest który? :)

Bardzo proszę o wymienienie tych, które się nadają do sc57a, po kolei od najsłabszych do jakichś tam super-hiper-extra-wzmocnionych.

Który jest najbliższy fabrycznemu?

pozdro
Lenar

hmmm, trochę poszperałem i częściowo sobie odpowiedziałem,
Ze względu na wymiary, do sc57a musi być did 50 lub did 530 (różnie nazywają),
Następnie:
V - uszczelki O-ring
VM - uszczelki X-ring
ZVM-X - uszczelki X-ring, ale mocniejszy od VM

Który z nich jest fabrycznie? Zębatki do tego JT czy sunstar, czy obojętnie? :)

Post: 15 lutego 2011, 16:49
autor: diobol
to ja mam pytanie trochę pokrewne związane z wymianą 40z na 42.

Czy skrzynia biegów jest taka sama w sc57a i w sc57b ?

Post: 15 lutego 2011, 17:42
autor: fabiq
mysle ze ta tabela rozwieje wszystkie watpliwosci odnosnie jaki lanuch powinno sie stosowac przy fireblade :)

Obrazek