Strona 1 z 1

sc57 luz zaworowy???

Post: 20 kwietnia 2010, 22:30
autor: matteo
W instrukcji obslugi sc57 pisze ze przy 24 tys km nalezy sprawdzic luz zaworowy czy ktos tam zagladal????czy to obowiazkowe?A i czy przy 24 tys nalezy wymienic swiece??? :okulary2:

Post: 20 kwietnia 2010, 22:38
autor: chanbord
Mój ma 22 tys ale do zaworów sam zajrzę dopiero po sezonie. :) Będzie czas się pobawić.

Świece jak wymienisz to dobrze - jak nie wymienisz to tez dobrze. Niektórzy wymieniają dopiero jak któraś z nich padnie, a to może oznaczać, że jeszcze długo możesz na nich polatać :)

Post: 20 kwietnia 2010, 23:05
autor: spsx
heh dobre ;)

Post: 26 kwietnia 2010, 19:40
autor: Sajka77
Więc regulacja zaworów powinna się odbyć, lecz to nie jest wymagana na 100%
Więc jak CI zawory "dzwonią" to reguluj a jak nie to nie ruszaj.
Co do świec - świece mają wytrzymywać około 30-40 tyś więc wymieniasz tylko podczas awarii świecy lub w okolicach takiego przebiegu
Jeżeli popełniłem błąd w wypowiedzi proszę o poprawę ale chyb tak to się robi :P

Post: 26 kwietnia 2010, 20:30
autor: blazej33
świece wymieniałem po 25 tyś, ale dramatu na starych nie było. Luzy mierzyłem i nic nie było do roboty, więc na miękko ja masz "ciszę".

Post: 26 kwietnia 2010, 21:11
autor: spsx
Sajka77 pisze:Więc regulacja zaworów powinna się odbyć, lecz to nie jest wymagana na 100%
Więc jak CI zawory "dzwonią" to reguluj a jak nie to nie ruszaj.
Co do świec - świece mają wytrzymywać około 30-40 tyś więc wymieniasz tylko podczas awarii świecy lub w okolicach takiego przebiegu
Jeżeli popełniłem błąd w wypowiedzi proszę o poprawę ale chyb tak to się robi :P


A jak masz za ciasne? i wypala gniazdo to cykac nie bedzie. Regulacja jest obowiązkowa bez znaczenia czy cyka czy nie. Po 24000km luzy zaworowe mieszczą sie w minimalnej granicy tolerancji.

Post: 27 kwietnia 2010, 10:51
autor: JUNIORlu
podłącze się do tematu. kto w Lublinie umi to wyregulować samemu? jakaś wielka filozofia czy da rade to zrobić w garażu?

Post: 27 kwietnia 2010, 13:52
autor: matteo
Dzieki serdeczne za odpowiedz pozdrowienia matteo. :diabel:

Post: 19 maja 2010, 10:14
autor: Martin.B.M.
blazej33 pisze:Luzy mierzyłem i nic nie było do roboty, więc na miękko ja masz "ciszę".


Ja w 954 przy 40k miałem 2 zawory do roboty ale mieściły się w normie,u ziomka przy niecałych 20k w 954 polegało to tylko na sprawdzeniu bo wszystko było idealne...
Ogólnie w wszystkich cbr nie ma co regulować przed 30k.
Świece również wymieniam przy ok 25k bo w porównaniu do nowych są już trochę wypalone,a nie chciał bym aby gdzieś w trasie mi nawaliły,ale każdy zrobi jak uważa.. :piwo: