Strona 1 z 2

jak ominąć czujnik pochyłu??????

Post: 20 lipca 2010, 00:10
autor: Pietrucha8112
Witam,mam taki problem,mianowicie potrzebuje wyrzucic czujnik pochyłu motocykla,ale niebardzo wiem jak to zrobić,w kostce prowadzacej do czujnika sa 3 przewody,może ktoś już robił takie żeczy u siebie,lub orietujecie sie jak można go ominąć??? dodam tylko tyle że jest mi to pilnie potrzebne,za wszystkie wskazówki i posty bede bardzo wdzięczny...

Post: 20 lipca 2010, 00:14
autor: Insaine
w 929/954 zwierałeś w wtyce zewnętrzne piny ,zostawiając środkowy luzem i zdawało egzamin myślę ze w 1000rr to samo bo taki sam czujnik (a i pamiętaj dolewce oleju :mrgreen: bo w poziomie pewnie to moto nie będzie fruwać)

Post: 20 lipca 2010, 00:29
autor: Pietrucha8112
Wielkie dzięki,jutro je zepne,i zobacze czy hula,a oleju mam jakieś 6 ,7 setek ponad stan,chodzi o to że ostatnio przy pełnym złożeniu w winklu,gdy czulem jak przedni set sie składa moto poprostu mi zgasło i koziołkowałem :( .....,na początku myslalem że opona mi sie slizgła na jakis kamyczkach,ale dzisiaj jak zakładalem owiewki torowe,pomyslalem ze sprawdze przy jakim nachyleniu moto zadziala czujnik,na biegu jalowym nachylilem go do pozycji nieco wiekszej jak przedni set zaczyna dotykac asfaltu,i zgadnij co....moto zgasło!!!! ,w piątek jade do Belgii na tor w Zolder,i niechce aby sytuacja sie powtórzyła,niewiem,może mam jakiś trefny ten czujnik,albo poprostu ten typ tak ma....przy 954 niemialem tego problemu,choc winkle byly podobne.......

Post: 25 lipca 2010, 11:12
autor: arcy_mg
Witam..
Jestes pewny ze to od czujnika przechylu?? Szukalem troszke informacji na necie o tym i nic nie znalazlem dlatego jezeli ktos ma troszke wiedzy w tym temacie to chetnie poslucham..

Z wlasnego doswiadczenia to moge powiedziec tylko jak to u mnie wyglada:
- latam troszke po torze - 2 razy w tyg i w najwiekszym przechyle nic takiego sie nie zdarzylo..na winklu przetarlem podnozki, hamulec nozny i owiewke w najbardziej wystawionym miejscu..temat mnie interesuje poniewaz zmienilem sety na lucasy zeby spokojnie schodzic jak najnizej i nie wyobrazam sobie sytuacji zeby mi moto na winklu zgasl;)


Moze dodam tylko ze latam na wersji Europejskiej HRC z 2007 roku..
Pozdrawiam

--------
chodzi mi o wiedze praktyczna, poniewaz gdzie sie znajduje jak wyglada to jest jasna sprawa..zastanawia mnie z czego moze wynikac roznica tego ze u mnie nie gasnie...

Post: 25 lipca 2010, 18:14
autor: Insaine
czujnik czujnikowi nie równy(bo i tak cały świat jest chiński )i składanie składniowy też nie są równe :/ . Jeżeli pomogło

Post: 12 listopada 2010, 18:18
autor: cerber666
insaine czyli mówisz ze w 954 da sie ominąc czujnik przechyłu?

Post: 23 stycznia 2011, 23:46
autor: Max_929
ja u siebie też zrobiłem obejście ale dlatego że sie zepsuł a chciałem sobie pojeździć ,ale to nie był dobry pomysł bo jak sie wywalę to moto nadal chodzi w kazdej pozycji

Post: 24 stycznia 2011, 00:04
autor: Sitek
Witam. Wystarczy na 100% dwa skrajne kable w kostce złączyć i będzie git . Mam tak u siebie w 954 i w F4i to w litrze też tak bedzie.

Post: 24 stycznia 2011, 00:20
autor: chanbord
Wybaczcie ale śmiać mi się chce jak czytam te dyrdymały o sprawdzaniu czujnika na postoju. Oczywistym jest, że przy pewnym nachyleniu gdy moto stoi w miejscu czujnik zadziała. Kiedy moto jest w ruchu pochylone w zakręcie działają siły odśrodkowe i na bank nie zadziała czujnik.

Troszkę wyobraźni panowie. Jak można sprawdzać czujnik przechyłu stojąc w miejscu? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Post: 24 stycznia 2011, 14:25
autor: sasza_19
Max_929, mam do sprzedania czujnik przechyłu do 929 za 40zl jakbys chciał

Post: 20 marca 2014, 17:09
autor: Drash89
czesc..wiem ze to nie pytanie do tego dzialu ale mam nadzieje ze krzyczec po mnie nie bedziecie...gdzie jest dokladnie czujnik pochylu w 954??

Post: 20 marca 2014, 21:02
autor: luis954
jak ściągniesz czachę to go zobaczysz.