Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 02:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Akcesoryjna szybka PUIG, MRA do 1000RR

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 17 sierpnia 2010, 18:38
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Akcesoryjna szybka PUIG, MRA do 1000RR

Post » 15 września 2010, 13:34

Hej,
Mam pytanie, czy ktoś z was ma jakieś osobiste odczucia co do jazdy na fajerku (oczywiście 2004-2007) z akcesoryjną szybką PUIG albo MRA, w porównaniu do oryginalnej szyby?

Póki co śmigam z szybką oryginalną i zastanawiam się czy warto inwestować te 300 zł w jakąś akcesoryjną szybkę z niewielkim wytłoczeniem w środku (taka która nie obrzydzi wyglądu fajerka). Oczywiście nie chce z fajera robić turysty ale ciekawy jestem czy w dłuższej trasie, lub na dłuższym prostym odcinku taka szybka rzeczywiście spełnia swoją rolę i daje "troszkę" większy komfort podróżowania w pionowej pozycji za kierą niż oryginalna hondowska.

Jakby ktoś jeździł z taką szybką, albo zmienił oryginała na akcesoryjną i potrafił ocenić zalety (lub wady?) takiej szybki to proszę o odpowiedź

Pozdrawiam
Kondziu

 
Posty: 195
Rejestracja: 08 lipca 2009, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 15 września 2010, 14:20

Ja zmieniłem w 929 oryginalną prostą szybę na MRA z garbem. Powiem Ci, że nie myślałem, że jakieś takie wytłoczenie może mieć taki wpływ na komfort jazdy. Jestem wysoki 191cm i przy normalnej szybie wiatr prosto w czoło kasku napier.... a teraz mogę spokojnie do 140 siedzieć nie kładąc się na baku. Strumień powietrza jest kierowany sporo wyżej, nie wali po głowie. Jednym słowem jeśli miałbym jeszcze raz kupować szybę to bym ani chwili się nie zastanawiał. POLECAM :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 13:58
Lokalizacja: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Rok produkcji: 2005

Post » 15 września 2010, 15:07

Co do szyby PUIG to zakładałem ją w modelu z 2006 roku i różnica była zauważalna, oczywiście na plus. Ale jeżeli chodzi o jej dopasowanie do czaszy to porażka. Później żałowałem że nie dołożyłem pare pln-ów i nie kupiłem MRA.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 15 września 2010, 15:08

Ja miałem w SC33 spojlerówkę MRA i byłem bardzo zadowolony - napewno komfort podróżowania dużo wyższy niż seria (fotki są w galerii). Teraz jestem na kupnie do 1000RR mojej i będzie to pewnie PUIG.

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 15 września 2010, 16:13

Puig calkiem ladnie wyglada, ale jakosc wykonania porazka (oczywiscie zalezy jak im wyjdzie), moja nawet nie pasowala w oryginalne otwory w owiewkach, po spasowaniu bylo totalnie krzywo, a jak polozylem na plaskim stole to z 2cm byla przekoszona. Kupilem MRA i jest idealnie. Lepiej doloz do MRA albo innej ale dobrej szyby.

 
Posty: 6
Rejestracja: 17 sierpnia 2010, 18:38
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 15 września 2010, 17:29

Dzięki za odpowiedzi. Może rzeczywiście PUIG nie będzie najlepszym wyborem - ja jestem fanem GIVI ale niestety do Cebry GIVI wypuściła tylko takie na maxa turystyczne brzydactwo.

Kiedyś widziałem dokładnie mój model w tym malowaniu z całą karbonową szybką - tzn "Karbon-luk" :P i całkiem ładnie to wyglądało. Ciekawy jestem czy szybka przez którą nic nie widać jest jakimś utrudnieniem podczas jazdy czy nie. W sumie nigdy raczej nie patrzy się przecież przez tą szybkę, ale z drugiej strony.. sam nie wiem.

Będe musiał znaleźć coś ładnego żeby w przyszłym sezonie fajerka dostała jakiś nowy kapelusz!

 
Posty: 59
Rejestracja: 01 marca 2009, 19:52
Lokalizacja: nowa sól
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 0

Post » 15 września 2010, 20:06

Witam..
Ja nie narzekam na swoja szybe PUIG..Mimo tego ze bylem niechetny bo uznalem po co mi szyba racingowa to po zalozeniuod razu stwierdzam ze warto zainwestowac..
Za oryginlna szyba nie schowasz sie, przy wiekszych predkosciach cale powietrze uderza na kask i chyba wiesz co sie wtedy dzieje - jak na imprezie..Po zalozeniu szyby diametralna roznica - przynajmniej moim zdaniem..

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 15 września 2010, 22:52

Chyba 99.9% forumowiczów, którzy maja szybę racingową powiedzą to samo "WARTO ZAINWESTOWAĆ"
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 16 września 2010, 08:00

Ja juz w kolejnym sprzecie jezdze na akcesoryjnej szybie firmy MGG poczatkowo byly to tylko szyby kolorowe teraz jest i kolorek i garb, jestem naprawde zadowolony z ich produktow bo sa fajnie zrobione i dobrze dopasowane. Do gixxa tez chcialem wlozyc cos lepszego jak PUIG czy MRA ale stwierdzilem ze nie bede placil 2x tyle za wygrawerowany znaczek firmy i nie zaluje. Dlatego jak ktos chce poprawic wyglad sprzeta i komfort podrozowania a niekoniecznie ma kupe kasy na wywalenie to polecam http://www.mgg.com.pl/ szybka wysylka i bezproblemowy kontakt.

 
Posty: 30
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Honda CBR 1000RR / CR125
Rok produkcji: 2008

Post » 16 września 2010, 12:47

Panowie czy przy szybach PUIG na krawedzi jest waz gumowy jak przy szybie MRA?

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 17 sierpnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 16 września 2010, 14:26

tony_montana pisze:Panowie czy przy szybach PUIG na krawedzi jest waz gumowy jak przy szybie MRA?


Jest.
Mirek

 
Posty: 30
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Honda CBR 1000RR / CR125
Rok produkcji: 2008

Post » 16 września 2010, 16:10

mirus pisze:Jest.



dzieki kolego

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości