Strona 1 z 1

Podlączenie wyswietlacza biegow

Post: 25 grudnia 2010, 13:57
autor: Rafał Z
Witam . Przeszukalem forum ale nie znalazlem interesujacych mnie odpowiedzi . Chodzi o kolory pieciu przewodow potrzebnych do podlaczenia wyswietlacza biegow : kontrolka luzu , zaplon , sygnal obrotomierza , sygnal predkosciomierza , masa w CBR 1000 RR rocznik 2007 wersja USA.

Prosze o pomoc .

Post: 25 grudnia 2010, 14:34
autor: diobol
coś kiepsko szukasz bo ja znalazłem;)
http://www.fireblade.pl/sc57b_licznik_biegow.php
pozdro

Post: 25 grudnia 2010, 16:43
autor: crazyduck
browar dla kolegi sie należy ;)

Post: 25 grudnia 2010, 19:23
autor: trutenz
Oj,nie jeden...

Post: 25 grudnia 2010, 20:23
autor: PetereQ
Ja rowniez zrobilem prezent rr-ce na swieta i zamontowalem ACUMENA. Opis tytusa bezcenny :D

Post: 25 grudnia 2010, 21:58
autor: Rafał Z
No wcale nie twierdze ,ze dobrze szukam ;)

Dzieki za pomoc, teraz powinno byc juz z gorki . Na browarka zapraszam do Strzegomia :)

Pzdr.

Post: 25 grudnia 2010, 23:59
autor: diobol
dzięki ale ten browar to dla tytusa raczej że chciało mu się tą instrukcje napisać ;). Być może też zaszaleję i sobie takie coś sprawię. Powiedzcie mi jest jakiś estetyczniejszy sposób na montaż zamiast obieranie izolacji i lutowanie ?

Post: 27 grudnia 2010, 00:44
autor: Rafał Z
Wyswietlacz podlaczony i dziala ;)

Dla nastepnych pokolen moge doradzic ,zeby przewody wyswietlacza wpiac we wtyczke ( instalacji ) licznika motocykla . Nie trzeba wtedy odzierac z izolacji przewodow motocykla , izolowac , a calosc wyglada estetycznej.

Post: 28 grudnia 2010, 10:29
autor: diobol
jak to zrobileś skoro wtyczka ma przymocowane przewody na stałe. Gdyby przewody były skrecane na śróbki to nie mam pytań a w tym wypadku nie wyobrażam sobie tego

Witam

Post: 29 grudnia 2010, 11:43
autor: Murzyn
diobol pisze:jak to zrobileś skoro wtyczka ma przymocowane przewody na stałe. Gdyby przewody były skrecane na śróbki to nie mam pytań a w tym wypadku nie wyobrażam sobie tego



Piny które znajdują się we wtyczce da się bez większych problemów wyjąć.
Na pinie jest klin który trzeba przycisnąć od przodu (tam gdzie wpinasz drugą cześć kostki) czymś cienkim a sztywnym coby się nie pogięło i wyciągasz go ciągnąc za przewód pina który chcesz wyjąć.

Ps niezbędne do wyjęcia pina, cierpliwość :)