AFR-Air Fuel Ratio- stosunek ilosci powietrza do paliwa.
Wgraj mape Wedlug tego co napisal Blazej33.Predzej czy pozniej i tak masz zamiar ustawic PC na hamowni.Nawet gdyby sprzet nie reagowal idealnie na mapie dynojet to bedziesz mogl to skorygowac.To sie nazywa finetuning.Poniewaz kazdy motocykl reaguje odrobine inaczej na PC mapa dynojet jest polsrodkiem.Bedziesz czul roznice ale nie wykorzystasz wszystkich mozliwosci.Dopiero na hamowni sie ja dopiesci.Jednak nawet taka mapa ze strony dynojet to nie jakies badziewie.
Kolego Buzka z calym szacunkiem-Jezeli mieszanka jest za bogata to motocykl bedzie zional ogniem z wydechu przy redukcjach,bedzie nerwowo reagowal na gaz,bedzie sprawial wrazenie ze "zawiesza sie na gazie" przy jezdzie ze stala predkoscia czego oczywiscie nie chcemy(dlatego finetuning) ale silnika nie zatrzesz.
Co innego gdy mieszanka jest za uboga.Wtedy silnik bedzie sie przegrzewal a cena tego bedzie wypalenie zaworow w glowicy.Silnik co prawda uszkodzisz lecz wciaz go nie zatrzesz.I to jest to co mogloby sie stac na mapie zerowej.Wymieniasz wydech,filtry powietrza wiec zmieniaja sie wartosci AFR.Silnik otrzymuje wiecej powietrza ale standardowe dawki paliwa.Na bank mieszanka bedzie za uboga wiec....
Tak czy inaczej kolega Pww9 pojawi sie na hamowni wiec bolu nie ma.Za to bedzie mial okazje poczuc na wlasnej skorze(i portwelu
)co to znaczy dobrze ustawiony PC.
Pozdrawiam i powodzenia