Strona 1 z 1

servo EGCV (EXUP)

Post: 21 kwietnia 2011, 21:36
autor: spun
Hej, jako że jestem ciekawą istota chciałem zasięgnąć odrobinę informacji. Posiadam przelotowy komin dlatego przepustnica wydechowa jest mi zbędna. Zostało mi jedynie servo EGCV, bez którego komputer wywala błąd. W związku z tym moje pytanie czy ktoś się orientuje co należy wlutować zamiast serva żeby komp myślał, że wszystko ok? Wiem, że są takie układy, gdzieś na zagranicznych stronkach widziałem ale jak one są zbudowane czy ktoś się orientuje? Chciał bym wiedzieć z czystej ciekawości.

Post: 21 kwietnia 2011, 21:48
autor: gumis_rs50

Post: 22 kwietnia 2011, 16:58
autor: spun
ten temat co podałeś nie jest związany z moim pytaniem. Chodzi mi o samo serwo czyli silniczek, który steruje przepustnicą wydechu. Po jego wyjęciu komp pokazuje błąd wtrysku ale spoko już sobie poradziłem. Dla zainteresowanych potrzebujemy kondensator elektrolityczny około 470uF przynajmniej na 16V (może być na większe napięcie) oraz dwa oporniki jeden około 220 om a drugi 4,7kom. Od strony serwa patrząc - z kondensatora wpinamy od strony zielonego przewodu natomiast + kondensatora łączymy z oboma rezystorami, z których mniejszy wpinamy od strony czerwonego przewodu, a większy od strony szarego, that's all powodzenia.

Post: 22 kwietnia 2011, 19:27
autor: TomekWWL
spun pisze:ten temat co podałeś nie jest związany z moim pytaniem. Chodzi mi o samo serwo czyli silniczek, który steruje przepustnicą wydechu. Po jego wyjęciu komp pokazuje błąd wtrysku ale spoko już sobie poradziłem. Dla zainteresowanych potrzebujemy kondensator elektrolityczny około 470uF przynajmniej na 16V (może być na większe napięcie) oraz dwa oporniki jeden około 220 om a drugi 4,7kom. Od strony serwa patrząc - z kondensatora wpinamy od strony zielonego przewodu natomiast + kondensatora łączymy z oboma rezystorami, z których mniejszy wpinamy od strony czerwonego przewodu, a większy od strony szarego, that's all powodzenia.



spun piwo - cała beczka Ci się należy, pozdr.

Post: 08 czerwca 2011, 21:19
autor: jacek1
Odświeżę.
Panowie, czy ten patent na prawdę działa? Rozumie, że nie świeci się FI i komp nie wykrywa błędu. Czy mogę to bez obawy zastosować w 929?
Jak ze spalaniem i mocą w dolnym zakresie obrotów?