Strona 1 z 1

Soczewki biksenon

Post: 18 października 2011, 21:14
autor: Fasol
Witam wszystkich,

Informacyjnie - zamontowałem soczewki biksenonowe w swojej CBR.
Jeżeli ktoś sobie życzy jakieś zdjęcia jak to wygląda czy informacje jak się do tego zabrać to proszę o kontakt - chętnie podpowiem.
Fotek z montażu nie robiłem gdyż zajęło mi to trochę czasu i chwilami byłem tak wkur...., że szkoda gadać.

Pozdrawiam
Fasol

Post: 18 października 2011, 21:55
autor: Jarząb
pokaz fotki jak to wyglada??:D ciezko było z montarzem?

Post: 19 października 2011, 09:20
autor: TomekWWL
umnie wygląda to mniej-więcej tak http://galeria.fireblade.pl/zoom_image. ... =&album=29

Post: 19 października 2011, 16:58
autor: Mike
a napisze ktoś jak to ogólnie zamontowac i jak mniejwiecej jest koszt takich soczewek :) TomekWWL Twoje moto wygląda świetnie z tymi soczewami :)

Post: 19 października 2011, 18:13
autor: Fasol
Ja za soczewki zapłaciłem 300 zł, do tego trzeba dokupić przetwornice, najlepiej ultra slim (małe) - kosztów nie znam bo wcześniej też miałem ksenon, dokupiłem tylko soczewki.
Roboty dużo, szczególnie jak się nie wie jak co rozebrać.
Postaram się wrzucić foty.

Pozdro
Fasol

[ Dodano: Sro Paź 19, 2011 6:41 pm ]
A oto zdjęcia....

[ Dodano: Sro Paź 19, 2011 6:42 pm ]
No i się fotki nie załączyły...

Post: 19 października 2011, 19:44
autor: TomekWWL
tak jak napisał Fasol koszt to jest około 400pln, co do zamontowania to trochę jest gimnastyki. Wyjmujesz lampę i ją rozklejasz, soczewki są tak zrobione że pasują w miejsce żarówek ale i tak trzeba poprzycinać odblaski żeby głębiej weszły bo inaczej się nie zmieszczą w lampę, przetwornice umieściłem między lewą a prawą lampą, nigdzie pod owiewkami nie dało rady bo później wszystko prężyło i odstawało. Najwięcej pracy pochłonęły te odblaski i przetwornice zanim znalazłem gdzie można je zamontować. Efekt jest fajny ale trzeba kombinować przy przeglądzie no i niewiem co na to powiedzą miśki przy kontroli, jak do tej pory czyli cały sezon tak jeździłem i były jakieś tam kontrole i się nie czepiali, w sumie zależy na jakiego się miśka trafia.

Post: 19 października 2011, 19:59
autor: Fasol
Ja przetwornice wsadziłem w "ramę", która trzyma zegar. Od spodu jest w niej miejsce, gdzie ultra slim-y paasują idealnie.
Odnośnie zamontowania samych soczewek - jak zacząłem ciąć odbłyśniki to mi popękały, więc kombinowałem po swojemu, żeby jakoś zamontować soczewki w lampie. Da się to zrobić.
"Trochę roboty" to ładnie powiedziane - ja walczyłem na trzy alnbo cztery podejścia, bo się dzień kkończył.
Efekt faktycznie jest zajebisty....

Post: 22 października 2011, 07:17
autor: ceku
Cześć. Ja też zakładałem soczewki do mojej sc 57b. Całkowicie wyjąłem odblaski a zamiast nich dorobiłem blendy w kolorze czarnym matowym. Soczewki dopasowałem od Q7. Jest trochę roboty, ponieważ blady ma "niskie" lampy, co do kosztów to soczewki używane ok. 160zł, przetwornice 100zł, "fajki" (przejściówki) do żarników 40zł, żarniki philips d3s 200zł. Dodam, że oświetlenie drogi jest bez porównania z oryginałem. Jeśli zaś chodzi o przepisy, to każda ingerencja w reflektor powoduje utratę homologacji, która potrzebna jest fabryce do dopuszczenia pojazdu do ruchu. Same soczewki mają homologacje i są przystosowane do żarników, a klosze lamp są przeźroczyste, więc nie oślepia się pojazdów z przeciwka w przeciwieństwie do zamienników za h7. Jeżdżę już drugi rok z taką przeróbką, moto przechodzi przeglądy i jak na razie kilka kontroli bez problemu. Pozdawiam

[ Dodano: Sob Paź 22, 2011 7:19 am ]
Tak to mniej więcej wygląda:)

Post: 04 listopada 2011, 19:24
autor: Mike
dzięki bardzo za pomoc :) na dniach zamówie cały osprzet i pobawie sie z tym :D jeszcze raz dzięki wszytkim ;) ;)