Strona 1 z 1

Jaki amortyzator skrętu do SC57b

Post: 25 lutego 2012, 23:22
autor: lukamichalRR
Witam!: )
Dzisiaj od dnia zakupu po raz pierwszy przejechałem sie moim fiebladem wszystko ok ładnie pieknie skrzynia działa idealnie ale zaniepokoiło mnie to: draga byłą średniej jakości no wiadomo jak to w polsce podbiło mi koło troszke w gore motocykl był na obrotach i zaczął wstawać na gume no wszystko byłoby ok gdyby nie trzęsąca się kierownica... CBR ma oryginalny amor sketu HSED ( w tamtym sezonie jezdziłem stryjka 929 z jakimś dokupionym amorem któy działął o niebo lepiej od tego) jak przyjechałem do domu zaraz sprawdzilem, podniosłem przednie koło do góry manetka do konca stopka rozłożona bieg włożony dioda HSED mrugała ale nie wyczuwałem tłumienia.... Także będę raczej chciał zmienić amor szukam w sieci ale nic nie widać wiec pytam co będzie dobrym zamiennikiem oryginału. Proszę o pomoc i pozdrawiam!: )

Post: 25 lutego 2012, 23:35
autor: Max_929
skotts GPR lub ohlins montowany do górnej półki tak jak w 929 lub 954 .
ale ja u siebie tez robiłem test tłumienia i wypadł negatywnie aczkolwiek jak miałem shime to wyprowadził z niej moto skutecznie .

[ Dodano: Sob Lut 25, 2012 10:36 pm ]
aha i szukaj amorka na e-bayu
jak bedziesz wymieniał to silniczek musisz zostawić od tego starego by błędu nie pokazywało jeśli sie nie myle .

Post: 25 lutego 2012, 23:36
autor: Biały
http://www.ebay.co.uk/itm/GPR-V4-Stabil ... 35b9e773ad

Mi narazie nie przeszkadza orginał

Post: 26 lutego 2012, 11:32
autor: blazej33
zanim zmienisz amor, sprawdź geometrię ramy i lagi no i sam amor, ponieważ oryginalny działa całkiem dobrze i właściwie problem jest jedynie przy małych prędkościach :/

Post: 26 lutego 2012, 16:37
autor: lukamichalRR
Zaraz po zakupie zaprowadzilem moto do serwisu cebra ma przejechane aby 4300km i jest ze stanów, ktoś ją przez jakiś żywopłot przejechał i była pomalowana. Powiedziano mi ze silnik jak nowy moze jeszcze nie dotarty co do prostosci felgi tarcze wsio ok oczywiście główka ramy tez prosta. Powiem że szczerze to się troszkę przestraszyłem czymś takim bo nigdy wcześniej mi sie kiera nie zatrzęsła.... oczywiscie powymieniane wszystkie plyny oleje filtry.

[ Dodano: Nie Mar 11, 2012 9:25 am ]
Amor nie działa jezdzilem juz ze 2 razy i dam próbowałem przy 150 szarpnac kierownicą i wychodzi to bez zadnego problemu nie ma zadnych oporów... Po chwili przejechalem sie 929 no inna bajka w 1000rr strach jest jej odkrecac na pierwszych biegach gwaltownie bo jak gdzies podbije kolo to shimma od razu... mam takie pytanie jeszcze: jeżeli zmieniłbym amortyzator na np. taki http://allegro.pl/show_item.php?item=2113572262
kolidowałoby to w jakiś sposób z komputerem motocykla?