wiertło pisze:dudar1990, jak masz rozbebeszony moto i masz dostęp do świec to warto zobaczyć wyczyścić ale jak szybko moto był postawiony na nogi to nic złego nie powinno się stać i można odpalać
Ogólnie moto leżało w polu dłuższy czas [koło godziny],z tym że jestem 100% pewny że silnik był wyłączony bo kilka tygodni wcześniej sprawdziłem czy czujnik działa i obaliłem moto wtedy zgasł.
Co do rozbebeszenia to już ją rozebrałem, gdyż ja bardziej ucierpiałem nisz moja "Hania", no ale "salto" zrobiła i dla tego nie wiem czy, tylko sprawdzić świecę czy jest jeszcze coś co warto zrobić żeby nie uszkodzić silnika
4mr pisze:
Gdybys zamiast PCIII zmial modul Rapid Bike to nie mialbys takiego problemu. Rapid Bike EVO pasuje do SC57, SC59 a nawet innych modeli (o ile pasuja wiazka). Trzeba tylko zmienic oprogramowanie modulu.
A jesli wiazka nie pasuje to sie ja wymienia i ten sam modul instaluje sie w dowolnym motocyklu - czy to S1000RR czy tez XT660.
O aluminiowej obudowie modulu, ktora wytrzymuje spokojnie rozne gleby, paciaki i wypadki nie wspominam.
Wiec moze zanim kupisz PCV warto rozwazyc Rapid Bike EVO.
Zdrowia zycze.
Zainteresował mnie ten cały Rapid Bike, z tym że znalazłem takie coś
Rapid Bike
i 2
rapid bike 2
natomiast pcv
Pc V
Rapid Bike RACING 4049 zł
Rapid Bike EVO 2549 zł
Power Commander V 1399 zł
Tak wiec nawet w tej tańszej wersji to jest 1150 zł różnicy prawie jeszcze jeden pcv, tak więc czy warto ? trochę o tym poczytam zobaczymy, jeśli sam go posiadasz możesz mi trochę to opisać tzn czy faktycznie tak dobrze on działa i poprawia prace silnika ? bez potrzeby wizyty na hamowni ??
Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam