Dzisiaj jest 21 listopada 2019, 07:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Gwizd Silnika Sc59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 04 października 2013, 20:34

tomekn pisze:jeżeli jest to gwizd jak w V-ce, tak do ok 3 tys obr/min to czeka Cię wymiana silnika, skończyło się koło na wale współpracujące z koszem sprzęgłowym, możesz na próbę zmienić kosz ale rzadko to pomaga, a jak już to nie na długo


Jeżeli to te małe koło na wale,to dlaczego nie można tego poprostu wymienic,tylko cały motor????

 
Posty: 198
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 04 października 2013, 20:56

można wymienić ale razem z wałem (koszt samego wału w ASO to ok 7000zl)
niestety czasami w tym modelu to koło się wyrabia, dlaczego? trzeba spytać inżynierów z hondy
moim zdaniem dlatego, że nie dali tam mechanizmu kasującego luz miedzyzębowy

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 23:34
Lokalizacja: Zachodnio
Motocykl: sc59 street sc57 tor f4i stunt
Rok produkcji: 2012

Post » 04 października 2013, 21:00

być może mówimy o innych kołach,chodzi Ci o te koło to to je widzisz jak zdejmiesz pokrywe sprzęgła?? bo jeżeli tak to nie kumam,przecież one jest ściągalne..... :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 432
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 04 października 2013, 21:00

Coraz bardziej utwierdzam się, że SC57 nie warto zmieniać jak narazie na coś nowszego, niestety.

Awatar użytkownika
 
Posty: 14
Rejestracja: 30 września 2013, 17:25
Lokalizacja: krapkowice
Motocykl:

Post » 04 października 2013, 21:40


 
Posty: 198
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 04 października 2013, 22:21

byczek pisze:http://www.youtube.com/watch?v=g1P7W78Dvkk&feature=youtu.be



o to moj problem :-(


sorry, ale jak dla mnie to jest właśnie to o czym mówiłem :/

Pietrucha8112 tak jak pisałem, chodzi o koło napędzające kosz sprzęgłowy, które jest między wykorbieniami, więc raczej niemożliwe do wymiany
tutaj zdjęcie silnika. który wymieniałem. Właściciel stwierdził, że będzie jeździł do końca
Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bce ... d91fb.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 432
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 04 października 2013, 22:48

Masakrycznie to wygląda. Czyżby Honda uczyła się od VW robienia kół zębatych (pompy oleju w TSI i FSI) :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 30 sierpnia 2007, 04:32
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000rr SC59
Rok produkcji: 0

Post » 05 października 2013, 05:48

Witajcie, też mam sc59 i włos mi się zjeżył jak poczytałem ten temat. Z tego co wiem to sc59 miały akcje serwisową na sprzęgła ( rok 2008 bo miałem u siebie ). Czy jest możliwe, że u kolegi nie przeprowadzono akcji i dlatego ten dźwięk ? Poza tym co może być przyczyną powstania tej usterki ? Za ostra jazda, stawianie na koło czy poprostu te silniki sa takie słabe ? Myślałem, że tylko lubią olej a poza tym to są niezniszczalne... Szok. W których rocznikach spotkaliście się z taką usterką ?

Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 14
Rejestracja: 30 września 2013, 17:25
Lokalizacja: krapkowice
Motocykl:

Post » 05 października 2013, 07:18

hiklif jestem załamany zeby tyle płacic za taki sprzet a to siada :-(

 
Posty: 198
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 05 października 2013, 10:49

hiklif pisze:Witajcie, też mam sc59 i włos mi się zjeżył jak poczytałem ten temat. Z tego co wiem to sc59 miały akcje serwisową na sprzęgła ( rok 2008 bo miałem u siebie ). Czy jest możliwe, że u kolegi nie przeprowadzono akcji i dlatego ten dźwięk ? Poza tym co może być przyczyną powstania tej usterki ? Za ostra jazda, stawianie na koło czy poprostu te silniki sa takie słabe ? Myślałem, że tylko lubią olej a poza tym to są niezniszczalne... Szok. W których rocznikach spotkaliście się z taką usterką ?

Pozdro


ten ze zdjęcia jest z rocznika 2010, więc z tego co kojarzę to już nie był objęty akcją, drugi o którym mówiłem był z rocznika 08, po akcji. Więc to raczej nie ma nic wspólnego.

 
Posty: 529
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 05 października 2013, 11:23

:ooo: :ooo: :ooo:
Honda schodzi na psy? a miałem zmienić właśnie na SC59.
I co teraz :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 243
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 05 października 2013, 11:44

luis954 pisze::ooo: :ooo: :ooo:
Honda schodzi na psy? a miałem zmienić właśnie na SC59.
I co teraz :(

jak to schodzi na psy , jeden przypadek na forum do tego nie wiadomo co się dokładnie stało i takie komentarze :ooo: tych modeli jeździ setki i jakoś nic się nie dzieje , nikt nie wie jak moto wcześniej było traktowane , dużo sztuk po torowych i katowanych to nie dziwcie się ze takie rzeczy mają miejsce ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość