Dzisiaj jest 22 listopada 2019, 23:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Spalanie oleju w CBR 1000 RR SC59

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 311
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 26 maja 2009, 08:05

Ciekawa sprawa z tym zużyciem oleju... Jak zajechane gsxr-y :mrgreen:
Pogorszyła się ta honda, nie ładnie!! :wnerwiony:

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 26 maja 2009, 09:33

OGOLNIE MOTO JEST NAPRAWDE SWIETNY TYLKO TEN OLEJ NO WŁASNIE TYLKO :(
ogolnie smiesza mnie takie wypowiedzi a czasem m,ozna je spotkac i na tym forum he albo np moto jest super tylko ta własnie skrzynia mnie wkurza, albo ze sie regulator pali albo ze moto jest super tylko ma krzwa troche rame :D , ps lipa straszna z tym olejem
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 26 maja 2009, 09:55

w takim razie ten nowy fajer to nic innego jak kupa na kołach paląca olej i wyglądu też nie ma. Może zamiast syntetyka to już chłopaki przejdźcie na pół syntetyk.. heh
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 26 maja 2009, 12:18

koma600 pisze:Może zamiast syntetyka to już chłopaki przejdźcie na pół syntetyk.. heh

A co to ma do rzeczy? Może na minerał od razu. Zaraz znów się zacznie o gęstości oleju bredzenie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 311
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 26 maja 2009, 13:07

To może jakiś zbiornik za wydechem na olej - podobno skupują na opał hihi:
W swoim SC33 zrobiłem niewiele od kupna, bo ze 2000km, ale olej jak stał tak stoi pod maksem - teraz była wymiana i jest piękny jasno-brązowy :jupi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 26 maja 2009, 14:49

banshee pisze:W swoim SC33 zrobiłem niewiele od kupna, bo ze 2000km, ale olej jak stał tak stoi pod maksem - teraz była wymiana i jest piękny jasno-brązowy

To się cieszymy wszyscy że Twoja nie pali oleju, tylko co to ma do sc59?
A poza tym to nic specjalnego, że po 2kkm nie jest przepalony olej, chyba że ktoś tylko od świateł do świateł do odcinki lata.

NORBIMOTO pisze:MUSZE POWIEDZIEC ZE NIESTETY( BO KTOS PISAŁ ZE USA NIE ) CBR WERSIA USA DELIKATNIE MOWIAC TEZ SPALA OLEJ KOSZMAR


To ja, tylko nie pisałem, że USA nie pali oleju, ale że jest mniejsze prawdopodobieństwo nabycia takiej trefnej. Widocznie szczęścia nie masz.
A co sposobów zaradzenia sytuacji, to gościowi na gwarancji (o czym też już pisałem) wymienili pierścienie i nadal mu paliła olej. Robił wcześniej zdjęcia głowicy od strony wydechu i całe zawory były zasyfione olejem. Niektórzy twierdzą, że to problem kanałów odpływowych oleju z głowicy. Trodno powiedzieć. Nabywcy sc59 z 2009 twierdzą, że nie pali oleju, ale temat drażliwy, więc albo nie pali albo się nie przyznają.
Moja, jak pisałem, łyknęła sobie trochę, ale to jeszcze nie powód do paniki, bo dostała w palnik wtedy. Przy codziennych dojazdach do pracy nic mi nie pali, ale w zasadzie w mieście 10kRPM nie przekraczam, a najczęściej do 8-9kRPM i 3 biegi, czasem 4.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 26 maja 2009, 16:30

to ładnie będzie łukał olej taki fireblade jak będzie miał z 50tyś przebiegu.
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 1877
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 9
Motocykl: Honda Fireblade CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: Honda Civic TYPE-R FN2 CW

Post » 26 maja 2009, 18:09

koma600 pisze:to ładnie będzie łukał olej taki fireblade jak będzie miał z 50tyś przebiegu.

jak dotrwa do 50 tys... ;) chyba ze bedzie tak ze czym wiecej przejechane tym mniej oleju lyka ;)

za kilka miesiecy bedzie mozna zweryfikowac modele 2009 czy biora czy nie :) Jak NIE to bedzie powod do reklamacji i glebszego zastanowienia ;) :)
Ostatnio zmieniony 26 maja 2009, 18:34 przez Tytus, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 26 maja 2009, 18:19

heheh masz racje tytus,,,;)
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 311
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 26 maja 2009, 18:24

więc po co przepłacać... ;)
sprzedajcie i kupcie II generację (czyt.SC33) :P :P :P

Z przyjemnością będę śledził dalsze wypowiedzi :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 27 maja 2009, 09:12

banshee pisze:więc po co przepłacać...
sprzedajcie i kupcie II generację (czyt.SC33)

Kolego, prosił Cię ktoś z właścicieli sc59 o pomoc?! Może o datek na olej ?
Dyskutujemy sobie o sprzętach, które posiadamy, nie wpieprzamy się do wad sc33. Może Ty sprzedaj swój, bo ma krzywy wał korbowy i spuszcza się spalinami przez komin :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 916
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 27 maja 2009, 09:43

To może i ja się wtrącę nie w temacie - denerwują mnie już posty w stylu kupcie R1 kupcie to kupcie tamto...Ludzie ogarnijcie się - jeżeli komuś pasuje SC59 to niech tym lata. To, że bierze olej zaletą nie jest , ale to kwestia akceptacji tego stanu przez właściciela i jego świadomy (lub nie do końca) wybór. Nie miałem okazji śmignąć na SC59 ale z tego co słyszałem jest to mega kot - co do tego niema dwóch zdań. Zapewne (nic nie ujmując SC33 , które miałem długo i mam do niej wielki sentyment) niema co porównywać tych dwóch modeli w kwestii prowadzenia czy osiągów. Jakość SC33 była naprawdę mega , ale o tym jest dział dla użytkowników tego modelu. Co do zużycia oleju szkoda, że taka wada występuje i ciekawy jestem jak z rocznikiem 2009 bo często pierwsze modele posiadają jakieś niedociągnięcia. Tym którzy tymi sprzętami śmigają póki co pozostaje korzystać z akcji serwisowych jeśli jakieś skuteczne będą albo dolewać olej. Jak za dużo ubywa to pomyślcie , że właściciele motocykli BMW dolewają więcej ;-) Tak z ciekawości ile najwięcej wciągnęło komuś SC59 na 1000km?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość