Strona 1 z 1
sc59 brak ssania na zimnym silniku

:
14 lutego 2014, 23:30
autor: rafal25251
Witam. Mam taki problem z ssaniem porostu go niema.Motocykl zakupiłem jako rozbity głownie ucierpiał zbiornik paliwa i obudowa filtra powierza.Po złożeniu wszystkiego do kupy wg serwisówki brak ssania(czyli wysokich obrotów silnika) na zimnym silniku.Dojrzałem jeszcze ze brakuje całego układu podciśnienia po założeniu i odpaleniu nadal to samo.brakuje jeszcze klapek w dolotach powietrza ,czy to ma jakiś wpływ na odpalanie na zimnym.Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi wskazówki co może być przyczyna braku ssania.Dodam ze sykałem na forum i nic takiego nie znalazłem,a szukam bardzo długo i sączyły mi się pomysły?

:
15 lutego 2014, 11:36
autor: cziken929
Wolnymi obrotami zawiaduje ECM za pośrednictwem IACV bazując na sygnale z ECT. Najczęściej po spotkaniu motocykla z jelczem pewne ważne elementy ulegają uszkodzeniu. W tym przypadku gdzie połamany jest airbox a ECM jest zamontowany na obudowie to jest duże prawdopodobieństwo jego uszkodzenia.
Zachęcam do oddania motocykla na diagnostykę człowieka ogarniętego w temacie.
Przez internet nikt nie pomoże i szkoda pieniędzy na zgadywanki typu"ja bym zaczął od świec...etc"

:
15 lutego 2014, 23:54
autor: rafal25251
Motocykl uderzył typowo zbiornikiem w słupek jakiś tam,air box był zdrowo połamany jak i zbiornik (oczywiście wymieniłem to),ale rama i zawieszenie itp nie tknięte poza owiewkami.ECM był cały ale IACV był ułamany i został przyklejony.Powiem tak motocyklem jeździłem IACV był poklejony obroty były wyższe w granicach 1500 cały czas,czasami zdarzało się tak ze dojeżdżając do skrzyżowania na luzie obroty wchodziły na 3 tys wtedy gasiłem moto i szybko odpalałem i było ok.Teraz przyszła zima i zacząłem szukać przyczyny okazało się ze IACV pościł na kleju dałem go do pospawania i wolne obroty są 1200 a ssania brak.Jutro sprawdzę jeszcze ten silniczek.Myślałem już o wizycie w jakimś warsztacie ,ale w mojej okolicy to jest tylko jeden do którego nie dałbym nawet roweru do naprawy.

:
16 lutego 2014, 09:05
autor: cziken929
Acha czyli zawór biegu jałowego IACV jest połamany i klejony a w wątku pytamy czemu są problemy z podbiciem obrotów na zimnym silniku......
Nawet gdybyś znalazł miszcza nad miszcze w diagnostyce motocykli to gdy zobaczy połamany zawór odpowiedzialny za obroty to czy nie każe wymienić tego elementu w pierwszej kolejności ??
Odpowiadając na właściwe pytanie kryjące się między wierszami:
Tak musisz wydać piniondze
polecam;
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-07-10-C ... 0676953823
na polskie z przesyłem gdzieś tak 300pln

:
16 lutego 2014, 11:43
autor: tomekn
mogę Ci taki sprzedać za 200

:
16 lutego 2014, 20:30
autor: rafal25251
Dzięki cziken pod koniec tygodnia będę miał prawdopodobnie sprawny IACV.Nie chodzi mi tu o kasę ale by moto było 100% sprawne.Kupuje zawsze moto uszkodzone bo lubię wszystko dopracować do ostatniej śrubki i robię je pod siebie a na końcu zawsze sprzedaje. A to ze pokleiłem go, to dlatego ze kolega mi tak podpowiedział on lubi kleić heh