Strona 2 z 7

Post: 26 stycznia 2009, 12:46
autor: Mike RR
Mike RR pisze:Teraz nie pozostaje nic innego jak udać się bo beti i sprawdzić co i jak

wystarczy zadzwonić lub napisać, ale jako że masz rzut beretem do salonu to oczywiście zapraszam, zrobię nawet kawusię :P[/quote]

No to nie pozostaj mi nic innego tylko wpaśc na kawę do nowej siedziby mysle że jutro dam radę :D

Post: 08 marca 2009, 22:26
autor: capirex
czy cos wam wiadomo o piszczących sc 59 ze stanów????? czy to prawda ze maszyny ze stanów nie powinno sie tankowac wysoko oktanowym paliwem ???? ponoc wypala zawory...... :? :? :? :?
pozdrowienia z wrocka ......
www.ogryteam.com

Post: 08 marca 2009, 22:59
autor: Tytus
hmmm nic o czyms takim nie slyszalem...

Post: 09 marca 2009, 11:36
autor: Mnichu
Prawda jest ze na stacji w stanach najwyzszej jakosci paliwo na 95 oktanow ale pierwsze slysze zeby maszyny sprowadzane mialy z tym problem. Ciekawe natomiast jest to ze gdy niedawno odbieralem swojego bladego to mechanik sam mi powiedzial ze 95 w zupelnosci wystarczy.

Post: 14 marca 2009, 00:40
autor: capirex
pisze wam o tym bo sam tego doswiadczyłem na własnej skorze!!! zaworki miałem wypalone po przejechaniu 1700km,a prowadnice popekane. w serwisie stwierdzili ze tankowałem za mocne paliwo ....... ciekawi mnie czy ktos miał taką sytuacje...???? szkoda tylko ze nie uznano mi gwarancji na ta naprawe..... :evil: pozdrowienia z wrocka dla wszystkich posiadaczy ,,hond'' :wink:

Post: 14 marca 2009, 09:40
autor: Mor
capirex pisze:ze tankowałem za mocne paliwo .......

Co to znaczy za mocne? Bo napewno paliwo 98 oktanów nie jest "mocniejsze" od 95. Ta liczba świadczy jedynie o odporności paliwa na spalanie stukowe, czyli można zwiększyć kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku, aby uzyskać nieco więcej mocy. Ono nie ma wcale większej kaloryczności, która wpływałaby na większą wydajność energetyczną. Pomijam, że często paliwo 98 leży w zbiornikach na stacji trochę "za długo" i stąd nieraz wrażenie, ża pojazd na nim "kiepsko idzie".

Post: 15 marca 2009, 13:40
autor: capirex
chodzi mi o v-power,,,werwa'' itd.

[ Dodano: Nie Mar 15, 2009 1:00 pm ]
pytanie co zpowodowało wypalenie zaworków i popękanie prowadnic w nowym bladym??????? słyszałem tez ze to samo spotkało własciciela nowej R1 sprowadzonej ze stanów...... albo wyjątkowo zalałem kiepskie paliwo albo cos sknocili panowie z HONDY .......???? POZDRO Z WROCKA!!!! :wink: :wink: :wink: :wink:

Post: 15 marca 2009, 16:58
autor: Mor
Widzisz, ja znam faceta co mu po 4000km od nowości wypaliło tłok w nowej Yarisce. Też zalał niby dobre paliwo. ALe nie było za mocne, tylko niecałe 70% z litra benzyny nie było benzyną. A nie przejechał więcej jak 30 km od tankowania.
Nie ma opcji, żeby Ci się rozsypały zawory od benzyny 98 z naciskiem na słowo benzyna.

Post: 16 marca 2009, 08:16
autor: Mnichu
Dobra uwaga!
Czytalem ze ostatnio chrzcza na potege i wzrasta liczba zlapanych na tym procederze stacji.
Moze we tym temacie bedziemy sie ostrzegac gdzie lepiej nie tankowac?

Post: 16 marca 2009, 19:46
autor: Mor
Myślę, że po pierwsze ten temat nie jest od tego, bo miał być od akcji serwisowych, a zrobił się wielki OT, do czego się sam przyczyniłem po trochu... :P
A z drugiej strony, takie info powinno być poparte dowodami... Bo w razie czego ktoś dostanie pozew i po co to komu. To forum publiczne, więc dyskredytowanie czyjejś działalności gospod. choć czasem w pełni uzasadnione, ale nie poparte dowodami może się dla kogoś skończyć wydatkami niekoniecznie związanymi z paliwem do moto.

Post: 18 marca 2009, 21:52
autor: kris_big
http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=51105

Myślę że warto sie przekopać przez ponad 60stron i poczytać.

kampania serwisowa SC59

Post: 24 marca 2009, 16:39
autor: beti
Uwaga Uwaga nadaję komunikat :mrgreen:

Wszystkie fajerki SC59 r. prod. 2008 podlegają kampanii wymiany tarcz sprzęgłowych. Nie jest to akcja dotycząca bezpieczeństwa, dlatego nie będziecie dostawać bezspośrednio wezwań od HPL. Wasz dealer natomiast przy okazji przeglądu lub innych usług serwisowych ma obowiązek wymienić te tarczki na nowe. Moja rada - dopilnujcie sobie tego teraz żeby później nie tracić czasu w sezonie :wink: