Strona 1 z 2

Kontrolka rezerwy paliwa

Post: 30 marca 2009, 10:32
autor: Mnichu
Kontrolka rezerwy powinna zapalac sie przy 3,5 litra u mnie dzieje sie to kiedy w baku jest jeszcze conajmniej 7 litrow.
Czy ktos ma podobny problem?

Post: 30 marca 2009, 15:22
autor: Mike RR
Kolego u mnie zapala się jak mam ok 4l w zbiorniku.Może masz coś z czujnikiem nie tak

Post: 30 marca 2009, 19:46
autor: miloch
u mnie jest podobnie jak u Mike RR, w baku mam około 4 litrów.

Post: 30 marca 2009, 20:08
autor: Mor
miloch pisze:u mnie jest podobnie jak u Mike RR, w baku mam około 4 litrów.

Potwierdzam

Post: 31 maja 2009, 02:42
autor: NORBIMOTO
To napewno jest cos nie tak ? Bo u mnie rowniez rezerwa zapala sie przy około 4 litrach w baku .

Post: 01 czerwca 2009, 08:35
autor: Mnichu
W zasadzie to mi wcale nie przeszkadza bo juz wiem ile moge przejechac.

Post: 01 czerwca 2009, 10:40
autor: NORBIMOTO
W zasadzie to Ci zazdroszcze . Ty przynajmniej gdzies na tej swojej rezerwie dojedziesz :D . Bo mi ostatnio moje 4 litry nie starczyły zeby dojechac do stacji :P . A tak powaznie jak masz moto na gwarancji to pedz na servis niech sprawdza co jest grane .

Post: 01 czerwca 2009, 11:51
autor: Mnichu
To nie jest uciazliwe. Po 2-3 litrach na rezerwie zaczynam sie rozgladac za stacja.

Post: 30 września 2009, 23:40
autor: Jacek Zgorzelec
A oco kaman z tym odliczaniem na liczniku po zapaleniu się rezerwy?

Post: 01 października 2009, 09:31
autor: Mor
Jacek Zgorzelec pisze:A oco kaman z tym odliczaniem na liczniku po zapaleniu się rezerwy?

Odlicza ile spaliłeś paliwa z tej rezerwy.

Post: 01 października 2009, 20:59
autor: Jacek Zgorzelec
Czyli teoretycznie jak dojdzie do 4 to powinienem stanąć ze względu na Saharę w zbiorniku? Nigdy nie dopuściłem do tego żeby doszło do 2 litrów z rezerwy bo wcześniej miałem Kawałsraki ZX6R z 99r która robiła mi figle na trasie bo kończyła się bajura :) a spacery z motorem do najbliższej stacji nie należały do przyjemności he he he

Post: 02 października 2009, 10:54
autor: Mor
Ja testowałem rezerwę do 3 litrów i nadal dało się kłaść sprzęta. Pewnie dlatego nadal zostaje w baku bajura, żeby nie zgasł nagle w złożeniu i do 3,5 można było śmiało śmigać.