Strona 2 z 3

Post: 18 stycznia 2012, 14:03
autor: ks.viki
Nie mam pojęcia jak to jest zmontowane u Nas ale objawy wskazywały by na źle pracujący antyhoping ale moge się mylić w suzuki mój ziomuś przerabial to i naprawił ale co i jak nie pamietam a koło mu aż blokowalo przy redukcjach a nie powinno ! Dłub i pisz jak Ci poszlo może się przyda kiedyś ....powodzenia

Post: 20 stycznia 2012, 13:19
autor: m52tub28
Na dzien dzisiejszy kosz pojechał na wybrzeże do faceta zajmującego sie naprawą kół dwumasowych. Zobaczymy co wymóżdży.

Post: 23 stycznia 2012, 20:56
autor: ks.viki
i jak ziomuś cos wiadomo w temacie ?

Post: 27 stycznia 2012, 20:55
autor: m52tub28
wiadomo tyle,że facet nie moze sprężyn dobrać.
Wczoraj mi to odesłał. W przyszłym tygodniu jade do warszawki, moze tam znajde bardziej kompetentnych fachowców.

Post: 18 lutego 2012, 23:49
autor: m52tub28
Cos tu nie gra z tym forum.
Ile razy mozna pisać tą sama odpowiedż ???

[ Dodano: Sob Lut 18, 2012 10:52 pm ]
Problem rozwiazany.
Wada fabryczną sprzęgła jest źle wykonany element kuty sprzegła. Tzn wieniec, który jest zarazem tarczą posrednią kosza. Roboty było duzo, ale udało sie. Dzisiaj zmontowałem wszystko do kupy i odbyłem jazde próbną. Jest dobrze.

Post: 19 lutego 2012, 00:18
autor: Marek760i
no ale jak to naprawiłes przerobiłes po swojemu jakos, czy inne załozyłes

Post: 19 lutego 2012, 09:52
autor: m52tub28
Przerobiłem po swojemu.
W tarczy z wieńcem powiększyłem otwory na spreżyny(najtrudniejsza sprawa bo element jest kuty), następnie dotoczone zostały grzybki do sprężyn, wszystko wymyłem ropą, dałem do znitowania, znowu wymyłem no i wczoraj założylem do moto.
Gra i buczy

Koszty naprawy:
-super pilnik (bo takie marketowe za 30zł robiły sie gładkie po kilku ruchach) -100zł
-tokarz -50
-piaskowanie(aby nadać fabryczny wygląd) -10zł
-ropa -10zł
-nitowanie -50
-niepotrzebna wysyłka kosza do pierwszego fachowca na wybrzeże -40zł

Razem 260zł
Nowy kosz w salonie 1900zł

Post: 19 lutego 2012, 10:07
autor: Marek760i
to git. oby teraz dobrze działało

Post: 19 lutego 2012, 21:39
autor: ks.viki
pogoda idzie to i testy bedą niebawem na ostro. Bedzie chodziło !!!!!!!!

Post: 22 lutego 2012, 19:28
autor: m52tub28
Dzisiaj były testy.
Chodzi idealnie.
Co prawda rozpedziłem sie tylko do 150, ale wystarczy na te warunki.
Wszystkie objawy sprzed naprawy ustały.

Post: 23 lutego 2012, 11:47
autor: ks.viki
no to gratki ja jutro wymieniam główkę ramy i od poniedziałku juz na moto koniec z korkami itp ! Dziś bede palił nowego repsolka 09 bo mi wjechał musze zobaczyc co mu tam ewentualnie brakuje bo to dla kolegi mojego to się przejadę coś tam tylko niech już nie sra z nieba .....

[ Dodano: Pią Mar 02, 2012 6:42 pm ]
no to kolego powiem tak dziś pojechałem z moją kobietka 1 raz polatać i objawy te same co Ty jak daje gazu na biegu pukani8e w okolicach sprzęgłą , pierw myślałem ze napęd albo łożysko zębatki zdawczej ale nie naciąg łańcucha ok i9 smarowany wiec tylko to możne być ale dziwne w wigilię latałem i wszystko było cacy , stał w domku dziś wyjazd i od razu stuki jak diabli tez tak miałeś? Jak leciałem na biegu ideał jak spuszczam obroty i dodaję stuka jak cholera jak możesz daj mi swoje halo zadzwonię !?

Re: Wymiana sprężyn , sprzęgło dwumasowe ,sc59

Post: 04 listopada 2016, 19:46
autor: bluestar
Przerabiałem ten temat. Sprzęgło dziwnie się zachowywało, do tego z okolic prawego dekla dochodziły dziwne dźwięki, dosyć głośne "miałczenie", głównie przy schodzeniu z wysokich obrotów. Regeneracja kosza poprawiła pracę sprzęgła ale dźwięk pozostał. Nie wiecie przypadkiem co może być przyczyną???