Strona 1 z 1

Szyba akcesoryjna RACING PUIG vs RACING MRA

Post: 04 października 2015, 22:45
autor: Diamond
Witam. Czy ktoś z Was jeździł na seryjnej szybie a później wymienił na racing? O ile zwiększył Wam się komfort podróży wyrażony w km/h? :) Podobno ale to tylko "teoretycy" się wypowiadali, że i 180 można lecieć bez leżakowania. Wolałbym aby wypowiedział się ktoś z wiedzą praktyczną przed moim zakupem.

Czy ewentualna różnica między PUIG a MRA wynika wyłącznie z tak zwanego ulubienia marki czy może być różnica także komfortu km/h? :)

Re: Szyba akcesoryjna RACING PUIG vs RACING MRA

Post: 14 listopada 2015, 20:29
autor: Diamond
Z racji, że nie mogę edytować a zdecydowałem się na RACING MRA poinformować chciałbym ewentualnie zainteresowanych lub mających podobny dylemat jaki miałem ja:

Standardowa jaka była w SC59 przy 120km/h już tworzyła zawirowania, które rzucało głową. Na wyproście bez leżakowania 160km/h -170 km/h RACING MRA bez żadnego problemu przy wzroście 183cm osłania bez rzucania głową.