Dzisiaj jest 17 stycznia 2020, 23:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

SC59 2009 na warsztacie

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 530
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 listopada 2015, 21:58

jak już wcześniej pisałem na moje oko to aku. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 01 września 2015, 15:18
Motocykl: Honda CBR 1000 RR Fireblade
Rok produkcji: 2006

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 listopada 2015, 22:01

Zdecydowanie ako. Akumulator ma cos takiego jak:
- zdolnosc ladowania
- moc chwilowa uruchomienia silnika (start)
W tym przypadku masz ako do wymiany. Na cieplym odpala bo potrzebuje mniej sily do obrocenia rozrusznika (mniej gesty olej przy temperaturze itd)


Pozdro
Pajp

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 listopada 2015, 22:24

Pany. Jak pisałem mam dwa aku. Jeden, który był z moto używka i drugi na zaś nówkę kupiłem pod koniec października tj: Yuasa TTZ7S-BS 6.3Ah (serwisowka podaje 6Ah). Oba na przemian zapinane są do OXFORD OXIMISER 900 i nie ma znaczenia, który na drugi dzień podłącze to jest tak samo. Mega problemy z pierwszym odpalenie. Więc już nowy aku mam. Co ona ma - raptem miesiąc ;)

Każdy dzień to jedna próba więc mogę jutro na początek połączyć szeregowo oba i zobaczyć jak zakręci i czy to pomoże, lub z ładowarką - tylko tak teraz zastanawiam się co ona da skoro przestaje ładować jak jest full. Sam z siebie nic nie da przecież ten Oximiser.
Ostatnio zmieniony 29 listopada 2015, 22:41 przez Diamond, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 937
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 listopada 2015, 22:38

Odpal rano z kabli z pracującego auta, jak będzie Oki to wiadomo, że aku.

Awatar użytkownika
 
Posty: 937
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 listopada 2015, 22:39

I nie odpalaj z gazu, to nie gaźnik; -)

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 29 listopada 2015, 22:42

blazej33 pisze:Odpal rano z kabli z pracującego auta, jak będzie Oki to wiadomo, że aku.

Oka. Zapnę jutro pod auto i zobaczę jak to kręci.

Edit:
Przyszli z samego rana i "pokaż lampę, pokaż lampę" więc nie poszedłem po kable, nie poszedłem po auto i kręciłem z aku. I co teraz. Odpalił, normalnie. Jutro znów będzie odstany więc znów podejmę próbę z aku bez doładowywania. I jak już przestanie kręcić lub będzie problem to nie będę go doładowywał tylko wtedy go zapnę pod auto co powinno dać nam odpowiedź. W niedzielę polatałem trochę, może się więc coś "przepchało"? Zagadka na pewno będzie rozwiązana...

Edit:
Kolejny dzień i kolejne lajtowe odpalenie. Pyk, dwa przekręty i pyrkała...

Edit:
Dziw nad dziwy. Wszystko gra. Gada, lata pełną gębą. Co zrobiłem? Nic. W poniedziałek jak odpaliła to zrobiłem jakieś 60km kilka razy z przelotową zwiększoną i od tej pory dzień w dzień pali tak samo jak wtedy kiedy ją kupiłem a i akumulator nie ma czkawki. Pojęcia nie mam co mogło się stać.

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 01 marca 2016, 19:51

Wracam z tematem. Moto po przeglądzie. Tydzień stał u elektryka. Nie stwierdzono poboru prądu. Mówią, że nie ma opcji aby ciągnął na lewo, że coś z aku musi być. Aku to 6.3Ah o rozruchowej 90.

Teraz moje pytanie brzmi. Jaki mogę max wsadzić aku biorąc pod uwagę, że są bixsenony aby nie było deficytu na ładowaniu aku?
Plan jest aby wsadzić 7ah z rozruchowej 130. Wydoli ładowanie? Wielu z Was ma sc59 więc już temat przerabialiście....

Awatar użytkownika
 
Posty: 937
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 01 marca 2016, 22:29

Mam w sc57 bixenon i jadę na normalnym aku varty od wielu lat bez problemu, więc to raczej nie problem mocy aku.

Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka

 
Posty: 603
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 01 marca 2016, 22:55

Te akumulatory to teraz takie ścierwo robią że szok, miałem teraz rn12 na warsztacie i aku kupione w październiku a już nie pobierał prądu gość myślał że ładowanie padło.Sprawdziłem aku przyrządem i standardowo (zepsuty wymień ) 100% naładowany a nie spełniał nawet połowy swojej normy :P Jakiej firmy masz tam aku ? Do s59 powinna być 6ah 80A i taki załóż , ładowanie masz oki więc niema potrzeby nic kombinować ....

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 06:29

Wlasnie mam yausa 6.3 90a i z nim sa problemy. Mowia abym wrzucil warte 7ah z 130a

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
 
Posty: 1536
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 08:47

jak yuasa nie trzyma to ja bym varty napewno nie kupił hehe. sam jak bede wymieniał w moto aku to tylko yuase nic innego nie kupuje bo wszystko to szrot, w aucie kupiłem varte niecałe dwa lata i auto ledwo odpalilo na mrozie ale podładowałem i jakoś jeździ jeszcze ciekawe jak długo.

co do aku w sc59 to straszne malenstwo tam wsadzili 6Ah i 80Amperów prądu to bardzo mało, moja obecna yuasa w Suce ma 230amperów rozruchu hehe ale aku kosztuje 550zl. ale jakbym wymieniał to na oryginalny jaki potrzeba czyli 10Ah 175A.
jezeli twoja Sc59 slabo kreci i odpala to ja bym zrobił właśnie taki zabieg poszukałbym czegoś z większym prądem rozruchowym i własnie wział tego 7Ah 130A napewno będzie lepiej a 1Ah wiecej moim zdaniem nie obciąży na tyle ładowania w moto, ewentualnie z raz czy dwa razy w sezonie możesz wrzucic do ładowania aku na godzinkę czy dwie profilaktycznie

a jeszcze jaki pobór prądu mają te ksenony?

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 02 marca 2016, 10:06

2 x 35W pobor maja. Ile ringi CFFL ciagna nie mam pojecia.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość