Dzisiaj jest 28 marca 2024, 11:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC59 2009 na warsztacie

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 30 października 2015, 13:10

tak jak pisałem wcześniej moim zdaniem to winny kilswitch po prostu on nie daje sygnalu do kompa lub na przekaźnik pompy nie wiem jak tam zrobione trzeba by popatrzeć schematy, wiec weź tam rozbierz i poczysc dokladnie wszystko

co do owiewek witam w klubie chinczykow haha, tragedii nie ma ale super ekstra tez nie sa jak oryginaly

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 23 października 2014, 13:29
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: CBR 1000RR SC57A
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 30 października 2015, 14:11

Zdaje mi się, że jakiś czas temu czytałem na tym forum o podobnym przypadku tylko w sc57 i winna była wiązka tzn. w niej coś nie łączyło.
Dodaję filmik z tym problemem https://www.youtube.com/watch?v=CCGZervoSQY

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 30 października 2015, 14:32

fakt jeszcze koles dobrze mowi na tym filmiku jeszcze po drodze do pompy jest czulnik przechylu i czujnik stopki tez nie pozwoli na uruchomienie pompy paliwa, a tu w tym przypadku niezły motyw w takim miejscu zeby przewod sie przelamał nieźle pewnie przez jakąś glebe

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 30 października 2015, 15:54

Witam w krainie chinczykow. To loteria, fakt ale może będę miał szczęście ;) Jak to bedzie wygladac dowiemy sie mam nadzieję jeszcze w tym roku ;) Co do wiązki - no niezle miejsce sobie usterka wybrala. Dzisiaj wszystkie mozliwe wstyczki przelece kontakt s i dodatkowo dobiore sie do puszkek z bezpiecznikami i przelacznikami. Dziekuje za namiary i pokazowy filmik.

W zasadzie to obecnie jedyny problem jaki istnieje bo juz pali ladnie od pykniecia. Moze uda sie po rozlaczeniu i ponownym zlaczeniu wtyczek usunac to dziwactwo. Co do tlumika to zostawiam fabryczny. Zamawiam tylko sam tlumik uzywany dla tej oslony aluminiowej. W sumie wyjdzie 350zl ale jakie mam inne wyjscie? Osobiscie ten tlumik i sie podoba i nie mam parcia na "prrr prrr prrrr" ;) Dzisiaj lub jutro podejde bo zebatek i lancucha bo wlasnie przyszlo. IMO zebatka wyglada kozak. Zobaczymy ja kto bedzie wygladac. W sumie mogbym poczekac na napinacz, ale miesiac czekac bedzie ciezko. Srodek kierunkowskazow zalalem smarem silikonowym w sprayu i chodzi o niebo lepiej niz wczesniej. Nie ma zaciec w koncu.

Z tym problemem przy odpalaniu najgorsze jest, ze jedyne co robie to przycisk czerwony. Nie ruszam zadnych wiazek, nigdzie nie pukam nigdzie nie stukam tylko samo w koncu zalapuje. Ale jak wspomnialem - dzisiaj kabelkami sie zajme a nóż mi się poszczęści.

Panowie - DZIĘKI.

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 23 października 2014, 13:29
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: CBR 1000RR SC57A
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 30 października 2015, 16:52

Nie ma za co. W końcu po to tutaj wszyscy jesteśmy :) Wcześniej wspominałeś tez że puściłeś gdzieś kabelek od licznika i tam 1cm luzu mu zostawiłeś a jeszcze sam czujnik pochyłu może gdzieś "dynda" i przez to wariuje. Próbuj, sprawdzaj. A co do tłumika sprawdź bo w nowszych modelach obudowa troche rózni i w tym nowszych nieco lepiej wygląda sam wydech.

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 30 października 2015, 21:47

Dzisiaj elektryki nie tykałem. Zeszło po pracy czasu z zębatkami i łańcuchem. Zakucie wyszło jak na pierwszy raz bdb ;) Dodatkowo z kołami i hamulcami też troszkę zleciało. Jakoś specjalnie nie ustawiałem w oczekiwaniu na napinacz. Nowa zębatka robi dla oka robotę (to tak jeżeli chodzi o mnie). Jutro sobota więc po pracy jedyne na czym się skupię to wiązki.
Całkowicie za to ustały problemy z brakiem załączania żółtej kontrolki i pompy. Z odpalaniem także nie ma NAJMNIEJSZYCH problemów. Od pyknięcia pali. Mimo wszystko i tak kable jak napisałem wyżej przeglądnę i "opryskam" bo te wcześniejsze objawy bardzo niepokojące były. I niestety całkowicie stanę z robotą bo bez owiewek nic więcej nie podziałam. Plastiki przyjdą pewnie za około miesiąc, lampa przerobiona będzie za około 2-3 tygodnie. Pozostanie chyba sztukateria i zabawa z robotą precyzyjną typu podmalowania, dalsza kosmetyka itp.

Z tłumikiem i "dyndadłem" też popatrzę. Zerknę jego zachowania względem poruszenia.

Raz jeszcze dziękuję za pomoc.
Załączniki
a1.jpg
a2.jpg
a3.jpg

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 06 listopada 2015, 21:13

Myślę, że za 3 tygodnie najpóźniej będzie wiadomo o jakości wykonania samych owiewek, koloru i spasowania. Dzisiaj dostałem fotki malowania przygotowanego pode mnie. Dlaczego taki kolor? Taka była jedna z wersji malowania USA bladego.
Załączniki
HTB14fr8JFXXXXc_XVXXq6xXFXXXC.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 07 listopada 2015, 14:00

no fajnie bedzie wyglądać, coś mało tych elementow to wszystkie na tym zdjeciu ? a jakies wypełnienia itp ? czy tylko tyle w tym modelu jest elementow?

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 08 listopada 2015, 13:03

Ja tam 20 razy czytałem i z 30 razy pisałem sprawdzając odporność na odpisywanie. Dał mnie radę znieść więc zamówiłem. Bo mnie tak gdzieś tam w tle sponiewierało info:
Some Fairing kits no include the Tank cover + Rear cover,But if you need them,please contact us.

Dobre co? :) Nie ma, ale jeżeli potrzeba to wyślą :D Po samym malowaniu wysłał foto z zapytaniem czy podoba się czy coś ewentualnie zmienić.

Jeżeli chodzi o elementy malowane to wszystko. Mi najbardziej na pługu zależało bo jest też uwalony i prosiłem aby wysłał zdjęcia wszystkiego co wchodzi w skład kupowanego towaru. Wiec mi podrzucił zdjęcie. Czy czegoś brakuje? Nie powinno, tak mi się wydaje. W zasadzie jeżeli czegoś będzie brakować to przełknę to i postaram się to już lokalnie zdobyć.

Pojawia się jednak kolejna rzecz. "Okolice" Szczecinka (Koszalin, Szczecin, Poznań) jest ktoś godny polecenia w ciemno, kto zajmuje się regulacją zawieszenia? Tego bym nie chciał dotykać sam.
Załączniki
HTB1f8fMKXXXXXXgXXXXq6xXFXXXg.jpg

 
Posty: 130
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 10:29
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2004

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 08 listopada 2015, 14:02

Ja chińczyka nigdy nie bralbym w oryginale bo i tak bedzie zawsze roznica miedzy ori i każdy sie pozniej czepia. W sc57a wziąłem bialego repsola i wygladal miodzio.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 08 listopada 2015, 14:30

aaa tam ja mam chinczyki robione na oryginal i naprawde poza 2 elementami to na fotkach nie widać że to nie jest oryginał i jak ktoś się nie zna naprawdę dobrze to nawet nie pozna, ale fakt jak mowisz kumpel tez bral do swojego chinczyki i zamowil sobie malowanie jakie mu sie podobalo i nie bylo to oryginalne ale to juz jak kto sobie woli.

a z tym elementem dobry motyw moze nie byc ale jak chcesz to dosle hahaha ale to co jakiś koles kupil chinczyki i je pomalowal dla ciebie czy jak to ? bo te elementy masz biale nie pomalowane a tam na zdjeciu juz pomalowane czy to tylko poglądowe foto ile elementow?

 
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2015, 22:37
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2009

Re: SC59 2009 na warsztacie

Post » 08 listopada 2015, 21:04

Laki, a kto się czepia? Klient końcowy? Jeżeli tak to ja robię dla siebie i pod siebie. Jeżeli silnik nie odmówi posłuszeństwa będę latał na niej do bólu. Nie zamierzam się jej pozbywać zbyt szybko. W ostateczności pozostaje pełna dokumentacja części, napraw itp. No i to co zdemontowałem zostawiam, nie będę tego sprzedawał - tak dla potomności właśnie ;)

Poglądowe Maciek. On podesłał jakie elementy wchodzą w skład. Kolor można było wybrać później. Od momentu wpłaty 7 dni przygotowują. Po tych 7 dniach się odezwał, że malowanie gotowe i podesłał fotki. Pytał czy akceptuję? Zaakceptowałem więc powiedział, że wysyła i jak widzę w drodze... Paczka leci EMS-em.
Wysłanie przesyłki 2015-11-07 18:21 HONG KONG AIR MAIL CENTRE


Oby tylko na celnym nie ugrzęzło ;)
A z tym zawieszeniem? Może coś, ktoś jednak zna w ciemno? Polatałem dzisiaj golasem i strasznie mi się wydaje twarde. Jak pisałem, sam nie chcę się za to brać, wolałbym podjechać.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości