Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 11:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Instalacją regulatora z 929 do 954

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 08 października 2012, 12:17
Lokalizacja: Chełm
Motocykl:

Instalacją regulatora z 929 do 954

Post » 20 lutego 2013, 20:50

Walki z ładowaniem ciąg dalszy... mój regulator w 954 wysiadł, okazyjnie udało mi się nabyć regulator z 929. Przeglądając regulatory oferowane w sklepach, na allegro itd. te do 929 i 954 były takie same, więc sprawa instalacji wydawała się prosta. Niestety ten który ja mam, troszkę się różni, mianowicie brakuje mu 5tego pinu odpowiedzialnego za czarny kabelek który znajduję się w oryginalnym regulatorze od 954 (wszystkie inne kabelki są takie same). Porównanie na poniższych zdjęciach.

Czy istnieje sposób na instalację poniższego regulatora z 929 z pominięciem tego czarnego kabelka? Ewentualnie czy można go „dorobić” bo na pierwszy rzut oka wydaje się iż jest to masa?

regulator z 929:
Obrazek

regulator z 954:
Obrazek




Druga sprawa to taka iż poniższy obrazek przedstawia kostki w które wpięty jest stary regulator (na obrazku oznaczyłem poszczególne kable dla ułatwienia dalszych objaśnień) – od razu widać że ktoś przy tym majstrował i kostki są nieoryginalne. Czy gdy później będę podłączał nowy regulator istotna jest kolejność podłączenia kabli, np: czy wszystko będzie śmigało gdy podłączę kabel Z1 do Z3a, Z2 do Z1a, C1 do C2a itd? Jeśli „kolejność” ma znaczenie to jak podłączyć to w sposób prawidłowy?

Obrazek

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 20 lutego 2013, 23:38

radze kupić odpowiedni regulator, jak spalisz uzwojenie to zaoszczędzisz jeszcze więcej

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 08 października 2012, 12:17
Lokalizacja: Chełm
Motocykl:

Post » 21 lutego 2013, 00:06

tomekn pisze:radze kupić odpowiedni regulator, jak spalisz uzwojenie to zaoszczędzisz jeszcze więcej


w ostateczności oczywiście tak zrobię :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 21 lutego 2013, 00:38

Alternator daje prąd przemienny więc nie ma różnicy jak podłączysz ze sobą żółte kabeki idące z altka do regulatora

Awatar użytkownika
 
Posty: 120
Rejestracja: 03 września 2009, 18:35
Lokalizacja: Okolice s
Motocykl: Honda CBR 954 FireBlade
Rok produkcji: 2003

Post » 18 czerwca 2013, 22:29

odświeżam temat, mam ten sam problem,a dokładnie tylko z żółtymi kablami... kolega THOMAS, napisał że nie ma to znaczenia, ktoś może to jeszcze potwierdzić??
wolę zapytać 2 razy bo jak zjaram nowy regulator to będę musiał 2 tygodnie biegać do pracy 23km żeby na kolejny zaoszczędzić :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 19 czerwca 2013, 08:31

Pomóżcie, ma randke w czwartek :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 czerwca 2013, 07:19

Zawadka929, bez róznicy jak połączysz żołte kable


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości