przypadek inny niż wszystkie.
Moderators: maciekx, Tytus
-
kucin
-
» 05 October 2016, 13:50
tak. kompresja 11-12 czyli chyba ok?
-
toper-utlStaly Bywalec
-
- Posts: 1036
- Joined: 24 April 2008, 21:04
- Location: Łódź
- Points: 43
- Motocykl: SC33
- Year production: 99
-
» 06 October 2016, 12:35
Jest ok, składaj maszyne i daj znac jak cieka.
-
maciekxModerator
-
- Posts: 1546
- Joined: 18 May 2011, 20:50
- Location: Mrągowo
- Points: 20
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Year production: 2005
» 06 October 2016, 13:08
jak dla mnie to wygląda tragicznie takie cos rysy tez nie wygladaja źle ale jak nie głebokie to kit tam, ale te tloki to wyglądają jak spalone i zalane roztopiony asfaltem hehe to raczej nie powinno tak wyglądać, to albo silnik bral duzo oleju i przez palony olej to sie zrobilo albo jakies power comandery czy cos i stosunek paliwo powietrze to to napewno nie grało jak nalezy, u kumpla w rn09 tloki wygladaly jak nowe po 40tys km
-
kucin
-
» 10 October 2016, 09:17
Rysy sa delikatnie wyczuwalne pod paznokciem.
Jeden tłok jest taki czarny bo uszczelniacz puszczał olej. (3 tłoki są ok). Cóż zobaczymy czy poskladaja ten piec, w razie W i tak szukam innego
-
-
- Posts: 538
- Joined: 19 March 2013, 21:09
- Location: gdańsk
- Points: 7
- Motocykl: sc33,f4i,
- Year production: 1999
-
» 10 October 2016, 10:46
jak coś mogę odkupić ten rozebrany silnik za jakąś uczciwą kwotę
Return to Usterki/awarie (CBR954RR SC50)
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests