Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 14:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem z odpaleniem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 21
Rejestracja: 12 listopada 2009, 18:18
Lokalizacja: Wroclaw
Motocykl: 954,Husky te610,XJ650
Rok produkcji: 0

problem z odpaleniem

Post » 25 czerwca 2010, 11:28

Witam wszystkich
Problem polaga na tym..po jakis 20 km miejskiej przejazdzki na dwa motory(tzn.koles i ja):)
koles musial zalas benzyny.na stacji moto zgasilem nastepnie po 10 min. odpalilem i pojechalismy dalej.po przejechaniu ok. 300m.w trakcie zazdy moto zgaslo i do tej chwili odpalic nie chce.jedno co moge stwierdzic to to ze pompa nie brzeczy,obojetnie co bym nie robil to ona milczy.bezpieczniki przegladnalem i nic nie stwierdzilem.jak do tej pory to nie mialem zadnach problemow.jesli ktos mial taka sytuacje to prosze o opinie i rady.dzieki!!!!!

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 25 czerwca 2010, 11:41

Jak bezpieczniki dobre to może przekaznik od pompy???

 
Posty: 21
Rejestracja: 12 listopada 2009, 18:18
Lokalizacja: Wroclaw
Motocykl: 954,Husky te610,XJ650
Rok produkcji: 0

Post » 25 czerwca 2010, 12:08

a gdzie on jest i jak go sprawdzic???

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 czerwca 2010, 00:05

moze byc bardzo wiele przyczyn ze przez forum nic nie da sie swierdzic jednoznacznie :|
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 21
Rejestracja: 12 listopada 2009, 18:18
Lokalizacja: Wroclaw
Motocykl: 954,Husky te610,XJ650
Rok produkcji: 0

Post » 13 lipca 2010, 21:10

ok.juz wiem co jest z moja 954.niestety padl modul!!!!
teraz mam pytanie do wszystkich co sie znaja w tym temacie.co musze wymienic???zeby zaoszczedzic sobie jakies zbedne wycieczki do hondy czy jakies dodatkowe programowanie.

modul oczywiscie....co jeszcze,licznik???kluczyk?stacyjke?jakies kable??

jesli ktos wie to prosze o porady a moze ktos ma cos takiego na zbyciu to pisac na pv.

dzieki!!!!

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 13 lipca 2010, 21:40


Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 13 lipca 2010, 22:21

uuuu... a jestes pewien ze to modul ?? czy Ci tak elektryk powiedizl ;)? jesli sie spalil to tak jak kolegfa wyzej p[isze komplet kupic.. a najlepiej znajdz moduł od wersji amerykanskiej bez immo bo zgubisz kluiczyk i znowu bedziesz musial wydac 1000zł na taki komplet;)

 
Posty: 21
Rejestracja: 12 listopada 2009, 18:18
Lokalizacja: Wroclaw
Motocykl: 954,Husky te610,XJ650
Rok produkcji: 0

Post » 13 lipca 2010, 23:55

tak...elektryk byl dzisiaj u mnie i posprawdzal wszystko tzn.
podpial pompe paliwa na krotko dziala.
do przekaznika do pompy niedochodzi prad ale po podpieciu na krotko przekaznik odzywa sie.zamienil ten przekaznik na inny zeby sie upewnici taki sam efekt,na krotko idzie normalnie nie ma pradu.
jesli ma ktos jakis inny pomysl na te objawy ...to jeszcze chwile wstrzymam sie z kupnem innego modulu.
normalnie rece i cycki opadaja a jezdzic sie chce. :/

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2010, 00:31

sprawdź czy nie gubi prądu na stacyjce...

 
Posty: 21
Rejestracja: 12 listopada 2009, 18:18
Lokalizacja: Wroclaw
Motocykl: 954,Husky te610,XJ650
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2010, 00:38

mam jeszcze jedno pytanko.jak dobrze zrozumialem to od amerykanskiej wersji bez hiss wystarczy tylko modul i nic wiecej i juz bedzie latac???
jak to jest z przebiegiem czy komputer zmienia stan licznika???

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 14 lipca 2010, 07:22

Moduł z wersji USA nie będzie śmigał w Twoim europejskim bzyku bez przeróbki.A kilometry zostaną jakie masz na zegarze.

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 15 lipca 2010, 11:32

też słyszałem ze moduł z wersji USA nie śmiga pod Europejską instalacją, najlepiej kontaktuj sie z gościem z linku który podał Trutenz wyżej, też robiłem u niego moduł i jest w 100% warty polecenia. Gość dopisze Twoje kluczyki pod moduł i nie będziesz musiał zmieniać zamków ani stacyjki...

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość