to jest możliwe, szczególnie że od czasu do czasu, przy zejściu z niskich obrotów (przy wysokich jest oki) czasami lubi puścić chmurkę z wydechu
- mogą być trochę zabrudzone, a nie wymieniłem ich przed sezonem
Zobaczę dzisiaj (mam nadzieję że dam radę dzisiaj)
[ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 9:26 pm ]
...niestety nie dojechałem już nigdzie
Po drodze najpierw przerwałą mi kilka razy, prychnęła raz w tłumik, by później zgasnąć zupełnie.
Zapalała się przy tym kontrolka błędu.
Kilka razy udało mi się ją odpalić (i bogu dzięki, bo jechałem akurat zakorkowanym i pozbawionym pobocza mostem grota w waw'ie), jednak w końcu stwierdziła że koniec tej zabawy i przestała gadać w ogóle.
Przy włączaniu zapłonu słychać zdrowo pompę więc myślę że to nie ona.
Czy przy takich sytuacjach jak zapchany filtr paliwa czy niedomaganie świec zapala się kontrolka?
Teraz poskładałem sobie wszystko do kupy - mam nadzieję że nie sugerowałem się zbytnio, jednak wczoraj wyadwało mi się że na jałowym biegu nie reaguje na szybkie odkręcenie i odpuszczenie manetki tak błyskawicznie jak powinna.
Dodatkowo, na niskich obrotach podczas jazdy (do ok 3000) mogła pracować nierówno.
Jutro zostawiam ją w warsztacie, jednak będę wdzięczny za jakiekolwiek dodatkowe sugestie!