Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przegroda w 954

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 13 lutego 2012, 22:21

Max_929 pisze:ja jak sie uczyłem gumować to kask od baku sie odbijał , tak sie lądowało hehe rotfl2:


Az tak źle nie mialem :P Pewnie przez instynkt samozachowawczy i malutkimi kroczkami sie uczylem :PP no ale chcac nie chcac czache zalatwilem :PP Stad tez ten temat, bo niechcialbym silnika zalatwic hehe wole juz zapobiegac niz leczyc ;)

 
Posty: 16
Rejestracja: 09 maja 2010, 23:49
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2003

Post » 13 lutego 2012, 22:28

Nicc do odciecia lepiej dobrze z 2 strzelic i dluga gumą pojsc niz jezeli zylowac sprzet na jedynce no chyba ze ktos z hamulcem dobrze ogarnia temat i z miejsca wystrzeli.Temat przerabiany...Przegroda nie potrzebna w zupelnosci jak od czasu do czasu postawisz ,nie robisz wolnej gumy ani nie przebijasz do 3-4 a lanie oleju ponad stan tez nie jest dobrym pomyslem jak silnik masz w takim stanie ...
Cr->zx7r->sc33->k6->k4 1000->sc50->f4i->sc50

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 lutego 2012, 22:31

no u mnie nie było malutkimi kroczkami i się kończyło albo do tyłu albo hamulec i do przodu , dlatego moto wygląda jak wygląda , warto tez wzmocnić chłodnicę przy nauce , bo może zerwać

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 13 lutego 2012, 22:56

ja jak cisnę na jedynce do odcinki to pięknie łapie odcineczkę i koło powolutku opada a prędkość 135km/h bez amora skrętu mi wystarcza na szczescie walenie kolem o asfalt mam za sobą z nauką na F3 ale moim zdaniem w 929 czacha musi być mocniejsza jak w 954 bo w tym roku jechalem sobie normalnie i wpadlem w takie załamanie asfaltu, gdzie nawet nie wiedzialem że tam jakaś dziura jest to tak mi zawieszenie dobiło jajkami o zbiornik piznąłem i do tego malo się nie wyje... zatrzymałem sie kawalek dalej i bylem na 99999% że coś musiało pęknąć w czaszy bo to nie możliwe że tak piznąłem i nic się nie stalo a jednak nic nie pękło. do tego z raz czy dwa lecąc na gumie coś bylo z przodu i niestety musialem zamknąć gaz i w tedy wlasnie jest CENZURA o glebe ale pomimo tego i tak nie pękło nic bynajmniej na razie :D ale to też pewnie kwestia ustawienia zawieszenia jak ktoś skręci całą zawieche na max twardo i lekko piznie o glebe z gumy to napewno popęka wszystko

 
Posty: 88
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 23:24
Lokalizacja: Żuromin
Pochwały: 1
Motocykl: była HONDA 929RR jest REPSOL SC57C
Rok produkcji: 2007

Post » 13 lutego 2012, 23:08

Według mnie przegroda nie jest potrzebna tak jak MAX_929 napisał więcej oleju i jest git jak się uczyłem na gumie z 1 było ok jak zacząłem przebijać na 2 w locie to się skończyło padniętą 2 zrobiłem i latam z 2 na gumie i jest ok nie mam przegrody na 2 mogę latać kilka set metrów i nic się nie dzieje ale do profesjonalki przegroda jest potrzebna jak CYGAN powiedział „TAK ZWANY STUNT” nie masz co się przejmować((( ABY DO WIOSNY )))

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości