Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 13:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem z biegami

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 29
Rejestracja: 07 listopada 2010, 20:43
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 954-było
Rok produkcji: 2002

Post » 12 czerwca 2012, 12:42

kurczak198 pisze:moglbys wyjasnic o co chodzi w tej metodzie i gdzie to mozna wykonac??

Specjalna elektroda proces w chłodziwie w oleju i drąży.Filmik pokazujący proces w aluminuim http://www.youtube.com/watch?v=OLBZhacbGko

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2012, 13:09

laszeq1 pisze:
kurczak198 pisze:moglbys wyjasnic o co chodzi w tej metodzie i gdzie to mozna wykonac??

Specjalna elektroda proces w chłodziwie w oleju i drąży.Filmik pokazujący proces w aluminuim http://www.youtube.com/watch?v=OLBZhacbGko


Zazwyczaj to chłodziwo to nafta a elektrody są dorabiane z miedzi.

Mozna tez na elektrodrążarce drutowej to wykonać.

W większości narzędziowni posiadają i elektrodrążarki wgłębne i drutowe.

Trzeba tam iść, najlepiej zanieść starą zębatkę, i dorobią.

W sumie ja na frezarce tez sporo razy dorabiałem różnego typu zębatki.

A na pewno na frezarce wyjdzie taniej i szybciej niż na Elektrodrążarce.

 
Posty: 29
Rejestracja: 07 listopada 2010, 20:43
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 954-było
Rok produkcji: 2002

Post » 12 czerwca 2012, 23:19

Siwy_ryry pisze:
laszeq1 pisze:
kurczak198 pisze:moglbys wyjasnic o co chodzi w tej metodzie i gdzie to mozna wykonac??

Specjalna elektroda proces w chłodziwie w oleju i drąży.Filmik pokazujący proces w aluminuim http://www.youtube.com/watch?v=OLBZhacbGko


Zazwyczaj to chłodziwo to nafta a elektrody są dorabiane z miedzi.

Mozna tez na elektrodrążarce drutowej to wykonać.

W większości narzędziowni posiadają i elektrodrążarki wgłębne i drutowe.

Trzeba tam iść, najlepiej zanieść starą zębatkę, i dorobią.

W sumie ja na frezarce tez sporo razy dorabiałem różnego typu zębatki.

A na pewno na frezarce wyjdzie taniej i szybciej niż na Elektrodrążarce.


Nie zrobisz tego na frezarce jest tam za mało miejsca, a nawet jak będziesz próbować to osłabisz zębatkę. Trzeba znaleźć kogoś kto posiada elektrodrążarkę wytłumaczyć mu ze chcesz każdą ściankę zjechać po 1 mm, po czym on ustawi skok i z każdej strony równo zbierze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 04 lipca 2011, 15:58
Lokalizacja: Płock/Węgrów
Motocykl: CBR 954 sc50
Rok produkcji: 2003

Post » 13 czerwca 2012, 01:18

czyli wystarczy zaniesc do kogos z tym urzadzeniem zajechane zebatki i pozniej wlozyc zregenerowane i bedzie smigac? drugi bieg chyba zazebia sie z szostka. na jak dlugo taki zabieg poprawi skrzynie? jak to sie ma do wymienienia starych zebatek na calkiem nowe?

 
Posty: 29
Rejestracja: 07 listopada 2010, 20:43
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 954-było
Rok produkcji: 2002

Post » 13 czerwca 2012, 08:53

kurczak198 pisze:czyli wystarczy zaniesc do kogos z tym urzadzeniem zajechane zebatki i pozniej wlozyc zregenerowane i bedzie smigac? drugi bieg chyba zazebia sie z szostka. na jak dlugo taki zabieg poprawi skrzynie? jak to sie ma do wymienienia starych zebatek na calkiem nowe?

Tak wystarczy je zregenerować. Zębatki są po tym zabiegu jak nowe;).A jak długo posłużą to zależy od twojej jazdy

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 04 lipca 2011, 15:58
Lokalizacja: Płock/Węgrów
Motocykl: CBR 954 sc50
Rok produkcji: 2003

Post » 13 czerwca 2012, 10:23

dzieki za pomoc

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości