Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana sprężyny w napinaczu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 15 lipca 2011, 12:17

Panowie po to ktoś te sprężynki produkuje/sprzedaje/wymienia bo coś to daje.A ile to już zależy od stanu łańcuszka i jazdy kierowcy.Jednym wystarczy na 100km innym na 2k innym może nawet na 5k nie wnikam.
Ale np w f4i co komu da nowy did i napinacz jak po 5k i tak napinacz (sprężynka) będzie słaba bo nawet nowe mają h...we sprężyny,więc za 5-8k kupimy nowy napinacz za 350zł ,czy sprężynkę za 19zł ?? To już zależy od was.Trochę takich napinaczy mam z f4i co klienci zostawili bo kupili nowe,a sama wymiana sprężynki niekiedy daje tyle km co nowe napinacze.

Ja wiem że łatwiej napisać byle głupoty ,ale po co pisać pierdoły na forum jak ludzie co zadają pytania potrzebują pomocy a nie spamu ??

Ps; jak już ktoś szuka napinacza do 929/954 to posiadam tanio.info na gg 1970398.

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 15 lipca 2011, 13:50

Oczywiście można wymienić sama sprężynę napinacza jeżeli pomoże super.
Mi nie pomogła wymiana samej sprężyny w F4i dlatego ciąłem koszty i ostatnie 10tys. km zrobiłem na napinaczu od FZR. :D
Idealnie nie było, ale o wiele lepiej niż na oryginale.
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 15 lipca 2011, 14:15

Można i tak,ale jak Ci nie pomogła nowa sprężynka i jej podkręcenie to widocznie musiałeś mieć mocno wyrobiony łańcuszek.bo można podkręcić 2x jak i 6x w zależności od stanu łańcuszka,aby nie szeleściło.

 
Posty: 1
Rejestracja: 29 lipca 2011, 10:54
Lokalizacja: Glouceste
Motocykl: honda x11
Rok produkcji: 2002

Post » 29 lipca 2011, 11:03

siema - jesli moge pomoc to jesli motocykl nie ma nastukane 70 - 100tys km to wymiana napinacza na manualny firmy ape zalatwia sprawe - przewalilem juz 50 tys km na takim - tylko raz go dostrajalem. nie wiem czy jest dostepny w Polsce ale na Ebayu z anglii lub stanow bez problemu go dostaniecie. bardzo latwa wymiana i strojenie naciagu - daje rade nawet ze starymi wyciagnietymi rozrzadami. pozdrowka
ps. angielska nazwa manual cam chain tensioner lub w skrocie Manual CCT

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 04 lipca 2011, 15:58
Lokalizacja: Płock/Węgrów
Motocykl: CBR 954 sc50
Rok produkcji: 2003

Post » 09 czerwca 2012, 20:50

panowie mialem ten sam problem z brzeczeniem na 6 tys. wyregulowalem zawory, zsynchronizowalem przepustnice, wymienilem sprezynke w napinaczu i ciagle brzeczy. juz rece zalamalem. zastanawialem sie nad exupem i slizgami rozrzadu bo lancuch rozrzadu mialem ok i wracajac do domu docisnalem reka amor skretu do kierownicy jak zaczelo strasznie brzeczec na tych 6 tysiacach i jak reka odjal:) taka glupota a tyle nerwow mnie kosztowala wiec pisze ku przestrodze zeby zaczynac naprawy od najprostszych rzeczy:)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości