Dzisiaj jest 17 czerwca 2025, 21:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

stukanie na zimnym silniku

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 23 czerwca 2011, 18:38

Miałem taki przypadek w F3 stukało tylko na zimnym, po wymianie napinaka jak ręką odjął ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 48
Rejestracja: 23 czerwca 2011, 14:27
Lokalizacja: Augustów
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2006

Post » 23 czerwca 2011, 19:45

Kiedyś miałem 600 f2 też zmieniałem napinacz i wiem jak on brzmi tu mam inny dzwięk.Przeleciałem forum i wychodzi na to że mój przypadek nie jest odosobniony - ponoć ten typ tak ma i nie trzeba tym się przejmować ino latać na moto,ale czy na pewno bo nie chciałbym na koniec sezonu rozwalać pieca :| w celu naprawy
Paweł Czuper

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 24 czerwca 2011, 12:45

u mnie tez zanim sie rozgrzeje jest takie delikatne stukanie, potem zlapie temp i juz tego nie ma, tak mysle czy to nie luzy zaworowe mam niby 25tys przebiegu wiec juz czas zrobic luzy, ale zrobie dopiero w zimę wtedy sie zobaczy czy to to, a na razie chyba zostaje tylko latac i nie brac do glowy

a co do napinacza to raczej nie bo w 929 954 jest na sprezynke a nie hydrauliczny jak w f2

Awatar użytkownika
 
Posty: 51
Rejestracja: 06 lipca 2010, 21:41
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2002

Post » 24 czerwca 2011, 17:46

ale chyba jak pisze że mu tak stuka że aż cieć parkingowy z budy wylatuje to chyba nie jest to normalne... mi czasami , bardzo rzadko delikatnie zaraz po odpaleniu postuka, ale to dosłownie z 2-4 sekundy i przestaje i chodzi elegancko. No ale to jest delikatny stukocik wręcz :D
Move your head and your ass will follow.

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 24 czerwca 2011, 18:45

maciekx, jeśli chodzi o zawory, to luz się zazwyczaj zacieśnia w takich motocyklach i napewno do ostatniego momentu nie będziesz wiedział, że zawory trzeba wyregulować jak nie sprawdzisz. hihi:

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 24 czerwca 2011, 19:38

mam kolege który ma w dupie serwisowanie motoru i ogranicza sie tylko do wymiany oleju, filtra i rzeczy które sie poprostu zużywają no i w jego przypadku nie sprawdzanie luzów na zaworach skończyło sie tym że motocykl miał wielkie problemy z odpaleniem na ciepłym silniku a dodam że motocykl ma kilka lat i jak kupił miał przejechane 17tys a teraz ma 53tys. Jak lataliśmy razem i zatrzymaliśmy sie na tankowanie to czasem czekałem kilka dobrych minut zanim mu zaskoczył ale po regulacji wszystko wróciło do normy. Dodam że luzy sie zacieśniły a nie zwiększyły, a motocykl to 954...

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość