Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954 nie odpala

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 26 lutego 2012, 11:02

dzięki za tą podpowiedz do DATATOOL, gdy tylko dobiorę się do moto sprawdzę co i jak

 
Posty: 63
Rejestracja: 18 lutego 2012, 23:19
Lokalizacja: B-Z/W-wa
Motocykl: SC57B i FZS 600
Rok produkcji: 2007

Post » 26 lutego 2012, 13:57

cziken929 pisze:Stary alarm na dodatek zamontowany "po polsku" to z pewnością ochrona przed właścicielem, który pewnego dnia gdzieś daleko od domu za uja nie zapali moto. Większość problemów z akumulatorem, rozruchem, wypadaniem zapłonów i innymi cudami jest spowodowanych przez alarm. A jeśli jeszcze lubisz jeździć na myjkę bezdotykową ciśnieniową to hohoooo będzie problem.


Skoro alarm = mnóstwo problemów to jaką alternatywę wybrać, wszędzie wozić ze sobą łańcuch, linkę, blokadę na tarczę, lokalizator GPS, jak najlepiej chronić motocykl przed kradzieżą? Nawet jak, ktoś ma AC i oddadzą kasę to motocykla szkoda. :/

 
Posty: 1
Rejestracja: 23 lipca 2012, 23:02
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl:

Post » 23 lipca 2012, 23:12

Ja miałem taką samą sytuację i pomogło przeczyszczenie kostek a najwięcej było śniedzi przy kostkach od modułu zapłonu (komputera) obok akumulatora oraz z prawej strony pod plastikiem od airbox-a. I pod tym plastikiem znajdują się 3 kostki. Dwie duże i jedna mała. Jedna z tych dużych (niebieska) była sprawcą mojej awarii. Szkoda że musiałem z trasy wrócic przez tę bzdurę na busie:) bo moto po prostu zgasło w trakcie jazdy i nie dawalo znaków życia przy próbach ponownego odpalenia. Przekręcając kluczyk i wlaczając czerwony przycisk "stop engine" nie słychać było pompy paliwa i nie zapalała się dioda HISS. Jeśli komuś to pomoże to fajnie, a jeśli nie to chociaż będziecie wiedzieli, że wydaliście kasę za poważna usterkę jak np. zwalony regulator napięcia znajdujący się po lewej stronie zadupka pod plastikiem albo wspomniany na początku moduł zapłonu. Pozdrawiam
Patrzcie w lusterka, bo motocykle są wszędzie!

Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 17 września 2011, 19:04
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl: R6->954->954
Rok produkcji: 2004

Post » 30 lipca 2012, 00:01

Ja mialem tez ten alarm w R6, przy kupnie myslalem ze to plus a po 2 miesiacach w garazu... okresu zimowego oczywiscie sie spier.. i trzeba bylo oddac moto do elektryka i zaplacic mu za demontaż;d

[ Dodano: Pon Lip 30, 2012 12:18 am ]
Mysle ze ta klodka na tarcze to najlepszy pomysl musze sobie sprawic..

Awatar użytkownika
 
Posty: 199
Rejestracja: 26 lipca 2011, 09:39
Lokalizacja: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Rok produkcji: 2002

Post » 30 lipca 2012, 13:34

tylko łatwo o niej zapomnieć i połamać błotnik hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 30 lipca 2012, 14:18

Zgadzam się co do sprawdzenia kostek, moja SC-57A tez ostatnio zgasła podczas jazdy i okazało sie ze na kostce od HISS-u miałem troszkę śniedzi ;)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości