Strona 1 z 2

stukanie na rozgrzanym silniku w okolicy głowicy

Post: 08 października 2012, 15:19
autor: David54321
Witam, od pewnego czasu mam w posiadaniu 954.Wiem że temat był już wałkowany ale jest to mój pierwszy blady i dlatego chciałem prosić was o pomoc.Więc tak, w mojej 954 na rozgrzanym silniku słychać dziwne stukanie po lewej stronie w okolicy głowicy ;/ bez względu na to czy mam wciśnięte sprzęgło czy też nie.Dla ułatwienia podaje link z filmikiem ukazującym problem.W 17-20 sekundzie lekko przysłoniłem wydech i wtedy też jest to najlepiej słyszalne.Chciałem też wspomnieć że moto mam od niedawna i nie mam 100% pewności kiedy ostatnio były robione regulacje.

http://www.youtube.com/watch?v=h3FqkXLT ... e=youtu.be

Z góry dzięki za pomoc

Post: 09 października 2012, 22:15
autor: goofy-op
mam dokładnie to samo ale to chyba zawory klepią, jeszcze tego nie rozkminiałem i też tylko z lewej str.
Jeśli się mylę poprawcie :)

Post: 10 października 2012, 15:34
autor: David54321
chyba faktycznie coś z zaworami bo byłem w serwisie i powiedziano mi że motorek jest w dobrej formie a te stuki powinny zniknąć po regulacjach ;) a jaki masz przebieg tak wgl ?? ;)

Post: 10 października 2012, 17:04
autor: Viktor
to samo u mnie a mam przebieg 20k teoretycznie

Post: 10 października 2012, 17:55
autor: szkielko
Ta sama historia w moim sc33 przebieg 72tys na początku myślałem, że może coś z panewką się dzieje ale mnie uspokoiliście pisząc, że to zawory :)

Post: 10 października 2012, 18:01
autor: goofy-op
przejechane mam cos kole 36 mil co 20 mil mam książkę servisową więc myślę że jest prawdziwy, bankowo to klawiaturka, bo tam u góry nic innego nie ma :)

a co do panewek to tu masz przykład

http://www.youtube.com/watch?v=jNZPlskGn9w

P.S

Gdzie w Opolu byłes w servisie ??

Post: 10 października 2012, 18:48
autor: David54321
akurat byłem w Prudniku bo w Opolu mieli chwilowo nieczynne, ale w piątek już będą działać :) W Opolu serwis nazywa się "Gp-tech" i chłopaki naprawdę znają sie na rzeczy ;) A jeżeli chodzi o Prudnik to "MOTO DUSZEK" :) Jak coś to pisz na PW to podeśle Ci dokładne adresy.

Post: 10 października 2012, 22:09
autor: gutek83
nie ma tu do czego się przyczepić , jedyne co to regulacja , w każdej 954 po 20 tyś mile widziany przegląd po 30 tyś już może odzywać się łańcucszek z napinaczem , ale to w 954 standard. Lepsze to jak w 600rr lub 1000rr litr oleju na 1000km....

Post: 10 października 2012, 22:24
autor: Maki
gutek83 pisze:nie ma tu do czego się przyczepić , jedyne co to regulacja , w każdej 954 po 20 tyś mile widziany przegląd po 30 tyś już może odzywać się łańcucszek z napinaczem , ale to w 954 standard. Lepsze to jak w 600rr lub 1000rr litr oleju na 1000km....


I tu Cię muszę gutek zadziwić, bo jestem posiadaczem sc57 a i zrobiłem w wakacje 2,5 tkm i dolałem około 80ml oleju, a zakładając to co napisałeś, to musiałbym dolać 2,5 litra hehehe. Pozdrawiam

Post: 11 października 2012, 00:40
autor: wiertło
gutek83, he he sam mam 1000rr z 2005 roku cały czas kontroluje i nie widze ubytków a troche nawijam km i nie latam jak emeryt :D Fakt jest taki że moto weźmie olej jak dasz mu ostro po garkach nie ma na to siły

Post: 11 października 2012, 14:29
autor: gutek83
Sprecyzuje > 0,6 -0,8 l na 1000km mówmy prawdę panowie ! Miałem 2 1000rr i niestety fakt ten jest pewny ! Ale nie o tym mowa w przepolu.

Post: 11 października 2012, 18:26
autor: stashekcn
Off top, ale ja w swojej 1000RR na 5tkm nie dolałem grama oleju! A jezdze na pełnym syntetyku Agipa. Przebieg aktualnie 41tkm