Witam Wszystkich!
Mam mały problem, pod koniec ubiegłego sezonu, po małym szlifie na poznaniu urwał mi się lewy crashpad, który uratował w sporej mierze mojego Fiera. Wiosna idzie wiec nadszedł czas na dopieszczenie sprzęta. Wykręciłem pozostałości crashpada, i srube mocującą- była pogięta wiec ja wyrzuciłem i popędziłęm do sklepu kupic nowa, zapomniałem sprawdzić skok gwintu... wykręciłem prawą i jest drobny gwint, Niestety nie wkręca się ona z lewej strony. Nie wiem teraz czy:
-uszkodzona lewa uszkodziła gwint w bloku
-wcześniej ktoś coś kombinował i popieprzył gwint
-może prawa śruba jest nie oryginalna
Reasumując proszę o pomoc jaki powinien być skok gwintu tych śrub...
W serwisówce jest tylko 10x44 i 10x55
Chodzi o te śruby które widać bez zdejmowania boczków, przenie mocowanie silnika do ramy. Oryginalnie na klucz 17.