Sróby mocowania silnika

Witam Wszystkich!
Mam mały problem, pod koniec ubiegłego sezonu, po małym szlifie na poznaniu urwał mi się lewy crashpad, który uratował w sporej mierze mojego Fiera. Wiosna idzie wiec nadszedł czas na dopieszczenie sprzęta. Wykręciłem pozostałości crashpada, i srube mocującą- była pogięta wiec ja wyrzuciłem i popędziłęm do sklepu kupic nowa, zapomniałem sprawdzić skok gwintu... wykręciłem prawą i jest drobny gwint, Niestety nie wkręca się ona z lewej strony. Nie wiem teraz czy:
-uszkodzona lewa uszkodziła gwint w bloku
-wcześniej ktoś coś kombinował i popieprzył gwint
-może prawa śruba jest nie oryginalna
Reasumując proszę o pomoc jaki powinien być skok gwintu tych śrub...
W serwisówce jest tylko 10x44 i 10x55
Chodzi o te śruby które widać bez zdejmowania boczków, przenie mocowanie silnika do ramy. Oryginalnie na klucz 17.
Mam mały problem, pod koniec ubiegłego sezonu, po małym szlifie na poznaniu urwał mi się lewy crashpad, który uratował w sporej mierze mojego Fiera. Wiosna idzie wiec nadszedł czas na dopieszczenie sprzęta. Wykręciłem pozostałości crashpada, i srube mocującą- była pogięta wiec ja wyrzuciłem i popędziłęm do sklepu kupic nowa, zapomniałem sprawdzić skok gwintu... wykręciłem prawą i jest drobny gwint, Niestety nie wkręca się ona z lewej strony. Nie wiem teraz czy:
-uszkodzona lewa uszkodziła gwint w bloku
-wcześniej ktoś coś kombinował i popieprzył gwint
-może prawa śruba jest nie oryginalna
Reasumując proszę o pomoc jaki powinien być skok gwintu tych śrub...
W serwisówce jest tylko 10x44 i 10x55
Chodzi o te śruby które widać bez zdejmowania boczków, przenie mocowanie silnika do ramy. Oryginalnie na klucz 17.