Strona 1 z 2

Jedzie tylko 255km/h ...

Post: 18 kwietnia 2013, 23:11
autor: dragip
Witajcie,
na szóstym biegu nie wkręca się powyżej 10tys obr i 255km/h ...
na niższych biegach kręci do 12,5k tys obr,
nie wiem gdzie szukać powodu usterki ?

Post: 18 kwietnia 2013, 23:29
autor: Czarny
dragip, powodów może być tyś :D ,jaką masz szybe ,twoja pozycja,wydech itd...jak na piątym kręci do końca to nie ma żadnej usterki :D a na jakich zębach jezdzisz że max 255km/h ?

Post: 18 kwietnia 2013, 23:34
autor: dragip
tymi tysiącami powodów póki co się nie kłopoczę,

ząbków nie liczyłem ale jadąc 100km/h na 6. biegu mam 4200obr (kolega ma 4000 co wskazuje na moją mniejszą prędkość maksymalną)

Główne pytanie to czy jest normalne, że na ostatnim biegu nie wkręca się powyżej 10tys obr ?

Post: 19 kwietnia 2013, 07:01
autor: arek
Nie jest to normalne. Powinna kręcić wyżej jesli motur zdrowy.

Post: 19 kwietnia 2013, 07:52
autor: tomekn
sprawdź ciśnienia albo podjedź na hamownię, bo pewnie silnik swoje lata świetności ma za sobą

Post: 19 kwietnia 2013, 08:09
autor: stashekcn
Od kiedy masz taką przypadłość? Paliwo świeże? Filtr powietrza czysty? Możliwe jest że jest niedomaganie pompy paliwowej, coś z wtryskami... Ale to takie tylko gdybanie.

Post: 19 kwietnia 2013, 11:21
autor: dragip
motocykl mam od tygodnia i tak już miał, byłem na przeglądzie w ASO i silnik jest w dobrej kondycji,
sprawdzę filtr powietrza

Post: 19 kwietnia 2013, 19:11
autor: Czarny
Swoją drogą to niezły jesteś.. :mrgreen: moto od tyg,śnieg dopiero co znikł a tu już testy ile idzie... :mrgreen: może pod górke było??? heheh

Post: 19 kwietnia 2013, 21:06
autor: malinex
Uuu 255 to malo? Moze sprzeglo sie slizga? Tak pod gorke i pod wiatr !!! he he

Post: 19 kwietnia 2013, 22:27
autor: diobol
nie oszukujmy się i nie szukajmy pierdół typu filtr powietrza szyba wydech czy pozycja kierowcy, masz już zużyty silnik, mniejsze cisnienie w komorach spalania i tyle.

Post: 19 kwietnia 2013, 22:51
autor: Mariano
hmmm to jak w takim razie jest u was prędkość maksymalna w waszych - może to nam trochę rozjaśni temat...tylko bez koloryzowania ;)...? mój do 25.0 rozpędza się dość żwawo ale powyżej to już jak żółw i to uważam normalne....dociągnąłem do 28.0 ale nie miałem okazji jeszcze przetestować czy da radę więcej...wydaje mi się, że raczej będzie ciężko

Post: 20 kwietnia 2013, 02:19
autor: Kubcyś
Mi 929 szła licznikowe 290, do tego miałem zamontowaną niemałą klatkę na silnik która stawiała "trochę" opór powietrzu. Przełożenia miałem fabryczne (16/42). Natomiast jeśli dobrze pamiętam, to jak chciałem przy prędkości około 200km/h dynamicznie przyśpieszyć na 6tce, to musiałem redukować biegi, bo na 6tym biegu przyśpieszała jak muł i w pewnym momencie przestała przyśpieszać, a obrotów jeszcze był zapas.

Sprawdź też czy działa Ci exup i czy poprawnie otwiera się klapka w airboxie. Możliwe, że exup wymaga regulacji.