Dzisiaj jest 28 marca 2024, 16:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jedzie tylko 255km/h ...

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 18 kwietnia 2013, 22:59
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl:

Jedzie tylko 255km/h ...

Post » 18 kwietnia 2013, 23:11

Witajcie,
na szóstym biegu nie wkręca się powyżej 10tys obr i 255km/h ...
na niższych biegach kręci do 12,5k tys obr,
nie wiem gdzie szukać powodu usterki ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 18 kwietnia 2013, 23:29

dragip, powodów może być tyś :D ,jaką masz szybe ,twoja pozycja,wydech itd...jak na piątym kręci do końca to nie ma żadnej usterki :D a na jakich zębach jezdzisz że max 255km/h ?

 
Posty: 6
Rejestracja: 18 kwietnia 2013, 22:59
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl:

Post » 18 kwietnia 2013, 23:34

tymi tysiącami powodów póki co się nie kłopoczę,

ząbków nie liczyłem ale jadąc 100km/h na 6. biegu mam 4200obr (kolega ma 4000 co wskazuje na moją mniejszą prędkość maksymalną)

Główne pytanie to czy jest normalne, że na ostatnim biegu nie wkręca się powyżej 10tys obr ?

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 19 kwietnia 2013, 07:01

Nie jest to normalne. Powinna kręcić wyżej jesli motur zdrowy.

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 19 kwietnia 2013, 07:52

sprawdź ciśnienia albo podjedź na hamownię, bo pewnie silnik swoje lata świetności ma za sobą

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 19 kwietnia 2013, 08:09

Od kiedy masz taką przypadłość? Paliwo świeże? Filtr powietrza czysty? Możliwe jest że jest niedomaganie pompy paliwowej, coś z wtryskami... Ale to takie tylko gdybanie.

 
Posty: 6
Rejestracja: 18 kwietnia 2013, 22:59
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl:

Post » 19 kwietnia 2013, 11:21

motocykl mam od tygodnia i tak już miał, byłem na przeglądzie w ASO i silnik jest w dobrej kondycji,
sprawdzę filtr powietrza

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 19 kwietnia 2013, 19:11

Swoją drogą to niezły jesteś.. :mrgreen: moto od tyg,śnieg dopiero co znikł a tu już testy ile idzie... :mrgreen: może pod górke było??? heheh

 
Posty: 183
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 17:13
Lokalizacja: dolny
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 97

Post » 19 kwietnia 2013, 21:06

Uuu 255 to malo? Moze sprzeglo sie slizga? Tak pod gorke i pod wiatr !!! he he

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 19 kwietnia 2013, 22:27

nie oszukujmy się i nie szukajmy pierdół typu filtr powietrza szyba wydech czy pozycja kierowcy, masz już zużyty silnik, mniejsze cisnienie w komorach spalania i tyle.

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 września 2012, 20:38
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 19 kwietnia 2013, 22:51

hmmm to jak w takim razie jest u was prędkość maksymalna w waszych - może to nam trochę rozjaśni temat...tylko bez koloryzowania ;)...? mój do 25.0 rozpędza się dość żwawo ale powyżej to już jak żółw i to uważam normalne....dociągnąłem do 28.0 ale nie miałem okazji jeszcze przetestować czy da radę więcej...wydaje mi się, że raczej będzie ciężko
WTRYSKIWACZE DENSO SPRZEDAŻ GWARANCJA

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2013, 02:19

Mi 929 szła licznikowe 290, do tego miałem zamontowaną niemałą klatkę na silnik która stawiała "trochę" opór powietrzu. Przełożenia miałem fabryczne (16/42). Natomiast jeśli dobrze pamiętam, to jak chciałem przy prędkości około 200km/h dynamicznie przyśpieszyć na 6tce, to musiałem redukować biegi, bo na 6tym biegu przyśpieszała jak muł i w pewnym momencie przestała przyśpieszać, a obrotów jeszcze był zapas.

Sprawdź też czy działa Ci exup i czy poprawnie otwiera się klapka w airboxie. Możliwe, że exup wymaga regulacji.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość